180 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb begin mei een miskraam gehad na een week of 7. Ik voelde me toen heel anders dan nu. Vind het spannend maar heb ook vertrouwen dat het goed komt 🍀

2 maanden geleden

Ik heb hiervoor ook een miskraam gehad, dat was een heel lang en naar traject met een curettage en 2 keer hysteroscopie. Ik vind het nu ook zo spannend en ben met momenten ook meer angstig dan blij. Mag wel voor een vroege echo komen, dus hoop dat het dan goed zit..

2 maanden geleden

Reactie op Yasmin88

Ik heb begin mei een miskraam gehad na een week of 7. Ik voelde me toen hee ...
Dit heb ik ook het is een heel ander gevoel dan de vorige keer…

2 maanden geleden

Reactie op Papilio

Ik heb hiervoor ook een miskraam gehad, dat was een heel lang en naar traje ...
Wanneer mag je ?

2 maanden geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Wanneer mag je ?
Ik ga maandag bellen voor een afspraak. Heb jij al een echo gepland?

2 maanden geleden

Ik meld me ook, ook zwanger na een miskraam. Dit is onze vierde zwangerschap voor een tweede kindje. Wel een gezond meisje tussendoor mogen krijgen dus we weten dat het mogelijk is! In juni een curettage gehad. Wij hebben tot nu toe gehad dat er een kloppend hartje op de eerste echo te zien was, maar op de termijnecho niet meer. Ontzettend pijnlijk en verdrietig. Ben enorm blij als we straks dat eerste trimester uit zijn 😊

2 maanden geleden

Reactie op wickey

Ik meld me ook, ook zwanger na een miskraam. Dit is onze vierde zwangerscha ...
Zelfde hier, kloppend hartje bij de vroege en dan bij de termijn niks meer tot 2x toe. Laatste keer was in 2022. In heel 2023 is het niet gelukt om zwanger te worden. En nu ineens wel, nu 4+4 vandaag. Heb op vriendliefs verzoek toch een vroege echo in laten plannen, maar wel pas rond 8+4 dus niet meer rond 6 in de hoop dit te gaan voorkomen dus. Dus ik ben benieuwd, 20 september vroege echo.

2 maanden geleden

Reactie op Papilio

Ik ga maandag bellen voor een afspraak. Heb jij al een echo gepland?
Ja 12 sep

2 maanden geleden

Reactie op wickey

Ik meld me ook, ook zwanger na een miskraam. Dit is onze vierde zwangerscha ...
Dat gevoel heb ik inderdaad ook en misschien raar maar elke dag dat ik geen bloed zie is een opluchting…

2 maanden geleden

Reactie op Ellie202422024

Zelfde hier, kloppend hartje bij de vroege en dan bij de termijn niks meer ...
Heeft 1 van jullie wel onderzoek laten doen hoe het kan… en hoe is jullie partner er onder ?

2 maanden geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Heeft 1 van jullie wel onderzoek laten doen hoe het kan… en hoe is jullie p ...
Ze zeiden dat ze er weinig aan konden doen en er niks te onderzoeken valt. Partner is mega optimistisch, maar zo is hij. 3x scheepsrecht, je kansen worden alleen maar groter, de meeste zwangerschappen gaan goed, dat soort one liners hoor ik veel. Ben ook wel blij dat hij zo optimistisch is, 2 piekeraars bij elkaar is vaak exponentieel veel piekeren

2 maanden geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Heeft 1 van jullie wel onderzoek laten doen hoe het kan… en hoe is jullie p ...
Ja, wij hebben bloedonderzoek laten doen. Wachten toevallig nog op de uitslag. Volgens mij alleen op schildklier en stollingswaarden geprikt, maar een afwijking daarop kan voor miskramen zorgen. Hoop dat er niets geks uit komt. Is het jou aangeboden? Mijn partner is nu met deze zwangerschap heel voorzichtig en durft nog niet blij te zijn. Ik weet ook dat dat pas gaat komen als hij het kindje voelt schoppen tegen zijn hand, dan wordt het pas echt voor hem 😉 hoe is jouw partner eronder?

2 maanden geleden

Reactie op wickey

Ja, wij hebben bloedonderzoek laten doen. Wachten toevallig nog op de uitsl ...
Ze gingen pas onderzoeken bij mij vanaf 3de miskraam. Ze hebben nu wel op 6 weken een echo aangeboden 12 september. Mijn partner is gewoon heel chill er in en die zegt dat allemaal vanzelf goedkomt en dat het iedereen kan overkomen

2 maanden geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Ze gingen pas onderzoeken bij mij vanaf 3de miskraam. Ze hebben nu wel op 6 ...
Jaa de kans dat het mis gaat is echt best groot aanwezig! Ik kan het zelf heel goed relativeren en besef me ook wel dat er misschien veel leed bespaard is gebleven. Toch is het mee maken heel verdrietig. En het zorgt dat een eventuele vervolgzwangerschap nooit meer zo onbevangen gaat zijn, die angst draag je met je mee. Wij mogen ook die week voor een echo! Echt aan het aftellen 😁

2 maanden geleden

Hier ook opnieuw zwanger na miskraam. In januari een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad wat eindigde in een miskraam. En eind mei een reguliere miskraam gehad. Heel spannend voor ons we zijn voorzichtig blij dat we een positieve test hebben

2 maanden geleden

Verdrietig om te lezen dat jullie ook allemaal een miskraam (of meer) meegemaakt hebben. Ik vind het zo lastig dat ik nu zo bang ben, durf totaal niet blij te zijn. Ben echt zo angstig voor wat er nog komen gaat. Vorige keer was het net wel/net geen bbz (ze konden er geen naam aangegeven). Als iemand tips heeft hoe hiermee om te gaan, graag haha!

één maand geleden

Ik heb met 10 weken een miskraam gehad afgelopen juni. Inmiddels weer zwanger 🤗 05/05/2025 uitgerekend. Sterkte allemaal tot aan de eerste echo ❤️

één maand geleden

Wij zijn eind maart dit jaar ons zoontje Aaron verloren tijdens de zwangerschap. Bij bijna 14 weken. Na goede echo’s, maar een slechte nipt test. We hebben hem laten cremeren. 🦋💙 Wij zijn op dit moment aan het reizen door China en Vietnam. Omdat we toch geen baby zouden krijgen in de zomer. En ik heb de 22e positief getest, vandaag opnieuw getest; het streepje wordt donkerder. Deze zwangerschap voelt heel anders dan de vorige. ❤️❤️

één maand geleden

Hier helaas 2 miskramen gehad. Beide keren was de eerste echo goed maar de tweede niet meer. Enorm verdrietig allemaal. Nu een mega licht lijntje (maar ben enorm vroeg met testen) Dus hopelijk zwanger. Wel heel spannend allemaal!

één maand geleden

Hier in december zwanger geraakt van de eerste iui, helaas is dat kort daarna misgelopen. 😢 Inmiddels zitten we bij iui 5 en sinds een weekje weet ik dat ik weer zwanger ben. Ik hoop voor ons alleen op een mooie (nu nog) 9 maanden! 🍀🙏🏻