180 Reacties

3 maanden geleden

Hier in elk geval nog geen bloed en ik ben blij met elke dag geen bloeding of spotting 😁

3 maanden geleden

Ik heb in januari miskraam gehad. Met 7+3 eerste echo nog kloppend hartje maar wel te klein voor het aantal weken en 2e echo was het hartje gestopt met kloppen kloppen. Nu half jaar verder weer een positieve zwangerschapstest. Dus hoop zo dat dit een gezonde en goede zwangerschap wordt. Heb al iets meer geruststelling als de eerste echo goed is. En de 2e en dan daarna kan ik weer wat meer vetrouwen op het geluk en een gezond groeiende baby in mn buik. Eind april/begin mei uitgerekend!

3 maanden geleden

Hier ook in februari een miskraam gehad net 7 weken. Blijf het spannend vinden en hoop elke keer niet dat ik begon te bloeden. Aan de andere kant voelt deze zwangerschap anders, dus heb wel meer vertrouwen. Probeer mezelf maar af te leiden zodat ik niet zoveel kan nadenken...

3 maanden geleden

Reactie op Nic12345

Hier ook in februari een miskraam gehad net 7 weken. Blijf het spannend vin ...
Herkenbaar deze voelt voor mij ook zekerder! Hoop voor jou ook dat het deze keer goed is! Heb je al een echo gepland staan? Ik ga morgen bellen naar de verloskundige. Hoop dat het snel kan!

3 maanden geleden

Ik heb in augustus 2022 bij 6 weken een miskraam gehad, in november 2023 een zoontje gehad, en sinds vandaag (4w2d) begint er licht vaginaal bloedverlies. Ik zit nu dus echt op fifty/fifty dat het weer misgaat. En nul controle heb je erover. Zo frustrerend.

3 maanden geleden

Reactie op APL92

Ik heb in augustus 2022 bij 6 weken een miskraam gehad, in november 2023 ee ...
Hoe ver ben je ?

3 maanden geleden

Reactie op Nic12345

Hier ook in februari een miskraam gehad net 7 weken. Blijf het spannend vin ...
Ik check het 3 A 5 keer per dag of ik niet bloed

3 maanden geleden

Misschien een rare vraag maar hadden jullie ook met een miskraam meer rug pijn? In het begin van zwangerschap

3 maanden geleden

Herkenbaar deze voelt voor mij ook zekerder! Hoop voor jou ook dat het deze ...
Ik denk dat ik morgen contact op ga nemen. Heel gek misschien, maar heb de neiging om het uit te stellen. De uitkomst blijft hetzelfde, maar ben bang er dan achter te komen dat het niet goed is. Dus moet het even relativeren en gewoon morgen even bellen...

3 maanden geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Misschien een rare vraag maar hadden jullie ook met een miskraam meer rug p ...
Ik had daar zelf geen last van. Had vanaf het begin al het gevoel dat het niet goed zat. Zonder dat ik duidelijk bewijs had. Op een gegeven moment erge menstruatiekrampen en bloed verlies.

3 maanden geleden

Reactie op APL92

Wat spannend voor je zeg! Hoop ontzettend voor je dat het goed mag blijven gaan.

3 maanden geleden

Reactie op Nic12345

Ik had daar zelf geen last van. Had vanaf het begin al het gevoel dat het n ...
Maar wat jij schrijft is herkenbaar; ik had vanaf de start geen goed gevoel over die zwangerschap. Het voelde als “zware, vechtende manlijke energie”. Toen volgden allemaal perfecte echo’s, de magische 12 weken waren om…. En richting 14 weken bleek dat ons zoontje een ernstige zeldzame chromosoom afwijking had die niet met het leven verenigbaar was. De gynaecoloog zei nog “de meeste kindjes met dit defect sterven voordat hun moeder weet dat ze zwanger is, het is zeldzaam dat jullie zoon zo ver gekomen is”. Ik zie het maar als een compliment en dat in een goed “nestje” heb. En deze keer voelt het luchtiger, heel anders. Ik hoop van harte dat het ons deze keer wel gegund is.❤️ En ik gun het jullie ook allemaal toe lieve mom’s to be!

3 maanden geleden

Reactie op APL92

Ik duim voor je.❤️❤️❤️

3 maanden geleden

Reactie op Nic12345

Wat spannend voor je zeg! Hoop ontzettend voor je dat het goed mag blijven ...
Helaas is het misgegaan en ben ik het vruchtje verloren😿

3 maanden geleden

Reactie op APL92

Ach sterkte ♥️

3 maanden geleden

Reactie op APL92

Sterkte ❤️

3 maanden geleden

Reactie op APL92

Ach wat verdrietig 😢 sterkte 🍀

3 maanden geleden

Ik heb vorige maand een super vroege miskraam gehad, ik had toen een lichte lijn en die liep helaas niet op. Vandaag werd ik ineens wat misselijk en ik kreeg (zoals bij mijn eerste) echt vanbinnen een gevoel van ‘ ik moet even testen’ ik had nog een clearblue en die geeft 1-2 weken aan, ik merk dat ik heel onzeker wordt. Ook icm mijn schildklierziekte en medicatie, een tekort daarvan kan al zo eng zijn. Morgen gelijk weer ophogen 💊 Hopelijk blijft alles goed gaan! ❤️

3 maanden geleden

Reactie op APL92

Wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte ❤️

3 maanden geleden

5 weken geleden een vroege miskraam gehad, naar mijn idee gewoon ovulatie gehad. Dus dachten proberen het weer gelijk, gisteren een positieve test, niet te missen. Toch spannend of het nou nog van de vorige keer is of echt positief.. weet ook niet of het überhaupt kan nog van de vorige keer? morgen de verloskundige maar eens bellen..