180 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Rondav

Heel herkenbaar! Ik ben nu 4+4 en bij ieder krampje en steekje in mijn buik ...
Ja heel knap van je ♡ ik ga nu ook stoppen! We gaan er gewoon voor 💪🏻 fijn dat we er met elkaar over kunnen sparren

2 maanden geleden

Reactie op Rondav

Zo herkenbaar! Ik ben bang dat dit nog wel even blijft… gisteravond weer wat krampjes gehad en was vanmorgen helemaal bang om naar de wc te gaan. Ik las dat iemand als advies had gegeven dat je het testen ook kan “afbouwen”. Deed het afgelopen week elke dag, gisteren niet getest maar dan vanmorgen wel weer. En nu mag ik van mezelf weer op dinsdag testen. Hopelijk geeft dat zo wat meer rust. Maar vind het veel te spannend. Ik hoop voor ons allemaal op een mooie zwangerschap ❤️🍀

2 maanden geleden

Reactie op silper123

Zo herkenbaar! Ik ben bang dat dit nog wel even blijft… gisteravond weer wa ...
Oh dat is ook een slimme manier, hopelijk helpt dat je een beetje ♡

2 maanden geleden

Reactie op babysparkles

Hier al 4x tussen de 4 en 5 weken. Vroeg dus, maar het maakt me wel megaonz ...
Ohh ik snap je helemaal. ❤️❤️

2 maanden geleden

Kv test bij mij ook lichter. Maar dat is een gewone en die van action is een early.

2 maanden geleden

Wat verdrietig en vervelend om te horen! Ik wens je veel sterkte. Zelf heb ik 5 miskramen gehad en als ik eerlijk ben, verdwijnt de angst van bloedingen niet. Het is zo naar dat je geen invloed hebt. Maar het is helaas wel de realiteit. Vandaag een positieve test in handen. Heel fijn, mega gewenst, maar ook erg onzeker. We zijn nu wel voorzichtig blij, echt blij zijn durf ik niet.

2 maanden geleden

Reactie op Peach_

Kv test bij mij ook lichter. Maar dat is een gewone en die van action is ee ...
Oh ja nou idd! Nou dan zal het vast goed zijn 🥰

2 maanden geleden

Reactie op happyyyyy

Wat verdrietig en vervelend om te horen! Ik wens je veel sterkte. Zelf he ...
Dat niet blij durven zijn ken ik wel. Bij mijn tweede zwangerschap was ik ook een stuk rustiger daarin. Soort zelfbescherming.. helaas ging dat weer mis. Nu hou ik daar ook rekening mee. Maar ik wil zo graag vertrouwen hebben dat het goed komt. ❤️❤️❤️

2 maanden geleden

Reactie op Rondav

Ik check ook 3 keer op de dag voor bloed en gisteren was er bloed de rest van de ochtend depressief in bed gelegen ik denk gaan we weer wist alleen niet dat je van een orgasme ook kan bloeden 🥲

2 maanden geleden

Ik heb het afgelopen jaar 2 miskramen gehad en ben nu weer zwanger. Toen ik net 4 weken was voelde ik allerlei symptomen (weeïg etc) maar de afgelopen 4 dagen niks meer. Morgen ben ik 5 weken als het goed is. Hebben meer dames gehad dat de symptomen een paar dagen weg waren?

2 maanden geleden

Reactie op Danivdb

Ik heb het afgelopen jaar 2 miskramen gehad en ben nu weer zwanger. Toen ik ...
Ja dit heb ik ook! Ben nu 4+3

2 maanden geleden

Hier ook al twee miskramen gehad helaas. Ik heb 1 dag echt wat minder gevoeld en nu weer iets meer. Helaas kunnen we er niks aan doen. Gezond leven en hopen dat we nu een gezond kindje mogen krijgen 🍀❤️❤️

2 maanden geleden

Reactie op Danivdb

Ik was de week vóór mijn NOD echt kotsmisselijk. Nu helemaal geen last meer van. Ik heb sinds een dag of 4 nu echt super zere borsten en soms wat rommelende darmen/krampen en extreem moe. Verder lijken bij mij de symptomen toch ook echt af te nemen.. vind het ook spannend!

2 maanden geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Ik check ook 3 keer op de dag voor bloed en gisteren was er bloed de rest v ...
Ah ja super frustrerend .. is het nu weer weg?

2 maanden geleden

Reactie op Rondav

Ik was de week vóór mijn NOD echt kotsmisselijk. Nu helemaal geen last meer ...
Ah, ja dat is het ook! Hopelijk mag alles goed gaan!

2 maanden geleden

Reactie op babysparkles

Ja dit heb ik ook! Ben nu 4+3
Fijn dat er herkenning is. Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan!🍀

2 maanden geleden

Reactie op Danivdb

Ja heel herkenbaar. In week 4 voelde ik me misselijk en pijnlijke borsten en heel moe. En sinds een dag of 2, ben nu 5+5, veel minder last van mn borsten. Misselijkheid heb ik sowieso al een tijd niet meer. En ik schoot helemaal in tranen toen ik net na het douchen een heel klein beetje gekleurde afscheiding, bruinig. Ik probeer zoveel vertrouwen te hebben en er een positieve ervaring van te maken ook voor m’n vriend maar dit is zooooo klote.

2 maanden geleden

Reactie op Ellie202422024

Ja heel herkenbaar. In week 4 voelde ik me misselijk en pijnlijke borsten e ...
Ahh jeetje zeg. Dat is echt niet leuk! Maar het hoeft helemaal niets te betekenen. Ik duim voor je dat het goed mag gaan🍀

2 maanden geleden

Reactie op Rondav

Ah ja super frustrerend .. is het nu weer weg?
Ja zo goed als 😁

2 maanden geleden

Reactie op Ellie202422024

Ja heel herkenbaar. In week 4 voelde ik me misselijk en pijnlijke borsten e ...
Oo hier hetzelfde! Wat een struggles he! Maar heb vertrouwen, het gaat goedkomen. Symptomen komen en gaan, en gekleurde afscheiding hoeft nog helemaal niets ernstigs te betekenen. Probeer je rust te houden en de dagen maar zo snel mogelijk voorbij te laten gaan 🙃