180 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op wickey

Pff, weer die stomme wekenindicator test gedaan om extra bevestiging te kri ...
Herkenbaar! Ik heb de 28e getest toen was ik precies 5 weken, vandaag dus 5+4 en nog steeds 2+3. Het maakt mij ook erg onzeker. Ik heb aanstaande dinsdag een echo. Ik ben nl. van 20 t/m 24 augustus “ongesteld” geweest, de 28e deed ik een test, omdat ik wat bruine afscheiding had en wat lichte krampen, dit is echter direct weer gestopt. Een eerdere miskraam verliep soortgelijk. Ik werd gewoon “ongesteld” alleen kwam die clear blue nooit verder als 1-2 weken.

2 maanden geleden

Ik heb ook precies hetzelfde. Bijna geen klachten. In de ochtend beetje misselijk, maar niet ernstig en echt wel wat buikpijn/krampen. Geen gekleurde afscheiding of bloed gelukkig. Ik vind het gek dat ik dus totaal geen gevoelige borsten heb. Ik ben nu 4+4

2 maanden geleden

Twee miskramen gehad en een stil geboren zoon met 22.1 weken 😢 Ben benieuwd hoe ik deze zwangerschap zal ervaren

2 maanden geleden

Reactie op Jeli97

Herkenbaar! Ik heb de 28e getest toen was ik precies 5 weken, vandaag dus 5 ...
Het kan ook zijn dat je eisprong later is geweest dan normaal. Als ik uitga van eerste dag laatste menstruatie dan zou ik nu ook 5+2 zijn. Met de verloskundige m’n eisprong berekend aangezien ik een hele late positieve ovulatietest had en nu komen we uit op 4+4. Misschien is dat bij jou ook het geval?

2 maanden geleden

Hier in Juni een missed abortion gehad. Op de eerste echo (6+4) zagen we een lege vruchtzak. Ik was nog wel heel erg zwanger qua symptomen en mijn HcG bleef ook maar oplopen en knallers van testen. Zo gek hè? Dus voor mij zeggen de testen en symptomen niet heel veel omdat het alsnog mis kan zijn. Wel ben ik dit keer veel meer moe en mijn borsten waren bij mijn missed abortion ook niet zo gevoelig. Alleen wat aan de zijkanten. Nu echte mega gezwollen en pijnlijk! Ik heb nu pas met 8 weken de echo staan: 27 september. Mijn god wat duurt het laaaaang! Ben zo onzeker! Ik heb hem nu later gepland, wanneer de echo slecht is dan weten we het meteen met zekerheid en hoef ik niet weer 10 dagen in onzekerheid te wachten.

2 maanden geleden

Pff, dit is de enige plek waar ik het van mij af kan schrijven. In februari een miskraam gehad. Nu zwanger en bijna 5 weken. Ik kreeg steeds meer vertrouwen omdat ik mij ook meer zwanger voelde dan de vorige keer. Ook een innestelingsbloeding gehad. Net bij het toilet een klein veegde rood bloed gehad. Ben zo bang dat het weer mis gaat. Ben er een beetje door van slag. Hoop ontzettend dat dit een goede afloop mag hebben, maar ik ben bang voor het ergste. 😥

2 maanden geleden

Super spannend, eind mei een miskraam gehad bij 9+4. Hartje gestopt💔 nu weer zwanger mogen raken, maar man wat is dat heftig. Bij iedere wc bezoek of kramp ben ik bang dat het misgaat. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en liefde🍀❤️

2 maanden geleden

Reactie op Nic12345

Pff, dit is de enige plek waar ik het van mij af kan schrijven. In februa ...
He gats wat spannend weer! En nu? Blijft het bij een veeg?

2 maanden geleden

Reactie op charlie88lilly

He gats wat spannend weer! En nu? Blijft het bij een veeg?
Heel licht roze, ik wacht vannacht en morgen maar af hoe het verder gaat. Hoop zo dat het goed mag aflopen..

2 maanden geleden

Reactie op Nic12345

Pff, dit is de enige plek waar ik het van mij af kan schrijven. In februa ...
Hey! Dit is mijn derde zwangerschap. Mijn eerste zwangerschap is een miskraam geworden bij 8 weken. Mijn tweede zwangerschap is goed gegaan, Mijn zoontje is zaterdag 1 geworden. Nu weer zwanger. Bij alle drie de zwangerschappen bloedverlies gehad. Lichtroze tot bruin, met afvegen. Soms zelfs druppels in m'n string of de wc. Weken lang. Bij mij hoort dit er gewoon bij. Ondanks dat mijn eerste zwangerschap een miskraam werd, had dat niks met de bloedingen bij 4 / 5 /6 weken te maken.

2 maanden geleden

Reactie op heggeschaar

Hey! Dit is mijn derde zwangerschap. Mijn eerste zwangerschap is een miskra ...
Dankjewel voor de bemoediging en steun! Met een eerdere miskraam ben je gewoon nooit meer onbezorgd en toch op je hoede bij elke spoortje bloed. Had juist meer vertrouwen gekregen toen het goed leek te gaan. Ik probeer hoop te houden. We gaan het zien. Bedankt allemaal. Ik houd jullie op de hoogte.

2 maanden geleden

Reactie op Lies-5

Super spannend, eind mei een miskraam gehad bij 9+4. Hartje gestopt💔 nu we ...
Hier ook eind mei een miskraam bij 9 weken gehad. Soms ben ik ook wel bang maar aan de andere kant voelt het dat deze wel goed gaat. Ik heb 25 september pas een echo ingepland staan. Hopen op goede echo's deze rondes

2 maanden geleden

Het is fijn om zoveel herkenning te lezen. 4 weken geleden een miskraam gehad, ik voelde gelijk bij die zwangerschap dat het niet goed zat. Nu opnieuw zwanger🙌 en ik voel zoveel meer vertrouwen. Ook heb ik al veel meer klachten (misselijkheid, krampen, puistjes, vaak plassen). Toch blijft er een voorzichtig met de gedachte ‘blijft het kindje nu wel plakken?’. Door onze vakantie kunnen we pas op 8 weken onze eerste echo krijgen, 1 oktober. Dus dat voelt nog oneindig ver weg. Ik duim voor is allemaal 🍀🍀🍀

2 maanden geleden

Vandaag op 19 DPO een dye stealer op beide testen 🤞🏼 Ik begin steeds meer vertrouwen te krijgen dat dit kindje blijft plakken

2 maanden geleden

Hoe houden jullie jezelf een beetje rustig? Ben zo ontzettend gefocust op symptomen die een beetje komen en gaan. Had de vorige keer bij de miskraam heel sterk het gevoel dat ik zwanger was voor ik de test in handen had en daarna ook sterk het gevoel dat het mis was (24u voor het bloeden begon). Voel me nu nog een beetje blanco, alsof ik nog niet blij wil zijn omdat “het dadelijk toch ieder moment mis kan gaan”… Wil er van genieten maar dat komt op de een of andere manier nog echt niet op gang

2 maanden geleden

Reactie op jw103

Hoe houden jullie jezelf een beetje rustig? Ben zo ontzettend gefocust op s ...
Ik snap je. Je wilt blij zijn, maar ook niet teveel toelaten om jezelf te beschermen. Afleiding zoeken helpt voor mij het beste. Voor mijn gevoel kan ik pas een beetje genieten als de eerste echo geweest is. (Alhoewel dat geen garantie is).

2 maanden geleden

Gisteren iets gevloeid en vandaag dus niks. Wat een rollercoaster. Wilde eigenlijk stoppen met testen, maar vanochtend toch nog maar gedaan. Blijft positief. Afwachten en hopen dat dit eenmalig is.

2 maanden geleden

Reactie op Nic12345

Gisteren iets gevloeid en vandaag dus niks. Wat een rollercoaster. Wilde e ...
Wat fijn dat je vandaag niet meer gevloeid heb en de test positief is! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Tesvdb

Vandaag op 19 DPO een dye stealer op beide testen 🤞🏼 Ik begin steeds meer ...
Yes wat fijn! Ik vandaag met 18 dpo ook!! 😍 ik weet dat het niks zegt want dat had ik voor mij ma ook maar ik voel me anders nu en de symptomen veel meer aanwezig. Deze zwangerschap gaat goedkomen ik voel het 💪🏻

2 maanden geleden

Reactie op charlie88lilly

Yes wat fijn! Ik vandaag met 18 dpo ook!! 😍 ik weet dat het niks zegt want ...
Oh dat heb ik dus niet. Vorige keer liep het allemaal niet op en nu dus wel. Alleen heb nu ook nog niet zoveel kwaaltjes en symptomen, alleen wat meer moe. Geen misselijkheid of gevoelige tepels of iets