180 Reacties

2 maanden geleden

Een vraagje super onzeker ik heb sinds vanavond ineens pijn in me onder rug dit had ik de vorige keer ook voor de miskraam…. Iemand die weet of het er ook gewoon bij kan horen…. Geen bloed in elk geval

2 maanden geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Een vraagje super onzeker ik heb sinds vanavond ineens pijn in me onder rug ...
Kan er zeker bij horen Heb ook veel steken dit keer 😘

2 maanden geleden

Ik was bang dat het de vorige keer onderdeel was van de miskraam super bedankt voor je antwoord ❤️

2 maanden geleden

Gaat het met iedereen nog helemaal goed ?? Voel je je ook anders dan de vorige keer

2 maanden geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Gaat het met iedereen nog helemaal goed ?? Voel je je ook anders dan de vor ...
Ik voel me wel oké! De angst voor een MK en bloed bij toiletgang blijft. Bij ieder krampje denk ik dat het mis gaat. Ik denk dat ik pas na de 12-20 weken wat zekerder durf te zijn over deze zwangerschap. Dus hopen dat ik het mag halen dit keer 🥹🙏🏼

2 maanden geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Hier heb ik 1x helderrood bloed verlies gehad maar daarna niet meer. Blijft beangstigend en de vk wil pas kijken met 8+0. Dus 16 september pas zekerheid. Ik voel me wel anders dan de vorige keer, veel misselijker. Maar de klachten komen en gaan dus het blijft gekmakend.

2 maanden geleden

Ik voel me zeker anders:) voelt beter. Maar door zo’n miskraam is er ook gewoon meer spanning.. sommige dagen vliegen voorbij en andere dagen zijn verschrikkelijk. Blij als de termijnecho is geweest en goed is

2 maanden geleden

Ik heb eind mei een miskraam gehad, nu weer zwanger maar ik ben ontzettend bang dat het mis gaat. Vanmorgen een heel klein beetje verkleuring bij het afvegen en nu ben ik echt zo ontzettend bang.... Het lijkt echt minimaal te zijn en ik mag het misschien geen bloedverlies noemen maar zo begon het de vorige keer ook. Dat maakt me zo ontzettend onzeker...

2 maanden geleden

Reactie op Yasmin88

Ik voel me zeker anders:) voelt beter. Maar door zo’n miskraam is er ook ge ...
Ja herkenbaar dit hoor.. ik ben blij met nu op vakantie zijn als afleiding en ergens voelt het als "dit is het", maar echt check echt ieder wcpapiertje 3dubbel... 😅

2 maanden geleden

Reactie op Rondav

Ik voel me wel oké! De angst voor een MK en bloed bij toiletgang blijft. B ...
Dit is zo herkenbaar 🫣

2 maanden geleden

Reactie op Yasmin88

Ik voel me zeker anders:) voelt beter. Maar door zo’n miskraam is er ook ge ...
Wanneer mag je ?

2 maanden geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Wanneer mag je ?
23 september met 8 weken+2 en 7 oktober termijn daarna hopelijk wat meer genieten 😊

2 maanden geleden

Reactie op Yasmin88

23 september met 8 weken+2 en 7 oktober termijn daarna hopelijk wat meer ge ...
Spannend ik mag aankomende donderdag op 6.2 weken ben echt dagen aan het aftellen

2 maanden geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Spannend ik mag aankomende donderdag op 6.2 weken ben echt dagen aan het af ...
Heel spannend ook🍀 ik duim voor je dat je al wat kan zien zo vroeg 🩷

2 maanden geleden

Reactie op 🍼🍼🍼

Ik voel echt dat het goed zit! Maar soms neemt mijn hoofd nog wel een loopje met me en dan word ik toch onzeker. Bijzonder hoe dit naast elkaar kan bestaan. Aanstaande dinsdag hebben wij de eerst echo. Als het goed is ben ik dan (minimaal) 6+2

2 maanden geleden

Voor nu gaat alles goed Voel me nu nog oke Ben nu 4w2d Denk dat als ik iets verder in de tijd ben lastiger kan worden

2 maanden geleden

Ik ben nu 5+4 en elke dag wel wat druppeltjes bruin of bij het afvegen. Wat zeurende buik/rugpijn maar soms ook niks. Helaas al 3 miskramen gehad en ook nog geen kindje in mn armen gehad dus ken alleen maar slechte afloop. Vorige keren had ik veel meer bloed verlies en buikpijn (en bleef ik 1x gewoon zwanger met kloppend hartje tot 8 weken, MA bij de echo van 10 weken) 2x echte zwangerschaps symptomen gehad, misselijk, moe, pijnlijke borsten. Maar nu eigenlijk niets. Heel af en toe een steek onderin mn buik of in mijn schaam heuvel. Gisteren nog een test gedaan en die is nog steeds knal. Maar ben natuurlijk als de dood!

2 maanden geleden

Reactie op jg103

Hoe houden jullie jezelf een beetje rustig? Ben zo ontzettend gefocust op s ...
Dat niet kunnen genieten ken ik heel erg. Ik heb twee keer een ma gehad en daarbij gingen de symptomen weg.. Nu heb ik ook niet veel symptomen en lijken ze echt minder dan vorige week. Dat blij zijn is echt moeilijk

2 maanden geleden

Reactie op Fenna.91

Ik voel echt dat het goed zit! Maar soms neemt mijn hoofd nog wel een loop ...
Wij zitten 2 dagen verschil 😁😁 ben benieuwd laat je foto zien dinsdag ben super benieuwd 😁😁

2 maanden geleden

Ik ben nu 5+2 en eigenlijk voel ik me super goed tot aan nu krijg beetje krampen in onderbuik, ik hoop dat het me darmen zijn, verder wel minder kwaaltjes wat me onzeker maakt heb in juni een miskraam gehad van me eerste zwangerschap en ben ook zo ontzettend bang..