7 Reacties

12 uur geleden

Mijn zoontje roept vanaf dat hij het weet dat het een zusje zou zijn (wij weten geslacht nog niet) en is daar ook heel consequent in! Ben ook super benieuwd of hij gelijk heeft.

11 uur geleden

Hier ook.... vurige wens op zusje 🤣 denk serieus dat ons kind week bij moet komen als het toch een broertje wordt

11 uur geleden

Mijn dochter roept al maanden dat ze een zusje wil en later grote zus wil worden. Als ik over een broertje begin, praat ze daar snel overheen 😂. Toen ik er ook net achterkwam dat ik zwangerschap, zei ze ook dat er een babyzusje in mijn buik zat. We hebben het haar nog niet verteld, maar het blijft gek dat ze zulke dingen zegt. Bij mijn miskraam zei ze ook dat er gister nog een baby in mijn buik zat, terwijl ze daar ook niets van zou moeten weten. Kinderen voelen zoveel meer aan dan we denken...

9 uur geleden

Mijn zoontje riep vanaf het begin zusjes, een week later bleek ik zwanger van een tweeling. Helaas bleek bij de termijnecho dat een van de twee geen hartslag meer had en vanaf die tijd roept hij ook broertje. Wij hebben hem enkel verteld dat ik een baby in de buik heb. Wat ik vooral bijzonder vind is dat hij broertje begon te zeggen vanaf het moment dat het definitieve geslacht begint te vormen, ieder vruchtje is een meisje qua ontwikkeling in het begin. Nog 8 weken wachten en dan weten we het zeker

9 uur geleden

Mijn zoontje (2 jaar) zegt ook de hele tijd dat er een zusje in mijn buik zit. Geen idee hoe hij erbij komt, maar over 2,5 week weten we of hij gelijk heeft 😂

7 uur geleden

Nog voordat ik zelf wist dat ik zwanger was, was mijn dochter (3) 'huisjes' aan het maken met magnetische blokjes: "Een huisje voor papa, een huisje voor mama, een huisje voor mij en een huisje voor mijn zusje, maar die is er nog niet." Een paar weken later had ze het erover dat ze naar de kermis zou gaan met papa, mama en haar zusje, maar haar zusje was nog "thuis". In de spirituele symboliek verwijst een huisje of thuis ook wel eens naar de baarmoeder. Zelf heb ik ook een bizarre connectie met mijn zus ervaren toen mijn moeder overleed. We waren niet bij elkaar en ook niet bij mijn moeder. Toch werden we tegelijkertijd op het moment dat mijn moeder overleedt, overvallen door een onweerstaanbare vermoeidheid. We zijn, beide in ons eigen huis, op de bank in slaap gevallen en werden wakker gebeld door mijn vader die vertelde dat het was gebeurd. Ook hebben mijn zus en ik ons hele leven het gevoel gehad dat we een oudere broer hadden gehad, als mijn moeder geen miskraam had gekregen. Pas toen we in de twintig waren, hebben we dit eens naar elkaar uitgesproken. Daarvoor nooit geweten dat zij hetzelfde gevoel had. Ik ben meestal ook te nuchter om in dit soort dingen te geloven, maar toch... het allemaal wel heel toevallig. Ik ben heel benieuwd of mijn dochter het bij het juiste eind heeft. Over 3 weken weten we meer.

7 uur geleden

Vandaag vraag ik mijn zoontje of hij een broertje krijgt, hij was zeer duidelijk met nee antwoorden. Ik vraag vervolgens krijg je een zusje. En hij zegt overduidelijk ja en begint heel vrolijk te kijken. Moet nog even wachten of het waar is, Wij wachten af tot de bevalling😊 Maar het zou toch wat zijn😅