19 Reacties
7 maanden geleden
Ik lees mee, heb toevallig dezelfde klachten met 39+3. Kleine lag maandag nog dwars, maar woensdag in de juiste richting alleen niet vast.
Spannend hé?
7 maanden geleden
Reactie op Happymom2025
Ik lees mee, heb toevallig dezelfde klachten met 39+3. Kleine lag maandag n ...
super spannend!
7 maanden geleden
Reactie op MandyLan
Ik hoop voor jullie beide dat het iets zegt, maar zelf heb ik deze klachten ...
ja, dat hoop ik dan ook! ik ben er eerlijk gezegd ook wel klaar mee hoor… gekneusde ribben dus dat indalen is fijn, maar heeft niet heel veel effect rondom die pijn
7 maanden geleden
Heb dit al bijna 2 weken en nog altijd geen baby helaas. Ook al wx een valse start gehad zonder dat het doorzet.
Rommelen kan een teken zijn dat het snel begint maar kan helaas ook niks betekenen.
7 maanden geleden
Hier sinds gisteravond precies hetzelfde. Ben nu 38.6 van onze tweede dochter. Heb zelfs het idee dat ik vandaag al af en toe een rugwee heb gehad. Kan me alleen totaal niet meer herinneren of ik deze klachten vooraf de bevalling bij onze eerste ook heb gehad😅 De rugweeën weet nog wel, die heb ik alleen maar gehad tijdens haar bevalling 🙃
7 maanden geleden
Ik had vergelijkbare "klachten", ongeveer 1/2 weken voor de bevalling. De meest opvallende voor mij was ander bewegingspatroon baby en het gevoel dat er iets tussen m'n benen ging. Toen uiteindelijk de bevalling echt begon, ben ik binnen 5 uurtjes bevallen, haha.
7 maanden geleden
Reactie op MerelIsabelle
Heb dit al bijna 2 weken en nog altijd geen baby helaas. Ook al wx een vals ...
helaas, we wachten af
7 maanden geleden
Reactie op MamavanJenna
helaas, we wachten af
Hopelijk zet het bij jou wel snel door!
7 maanden geleden
Reactie op DaniqueO01
Hier sinds gisteravond precies hetzelfde. Ben nu 38.6 van onze tweede docht ...
ik ben benieuwd of het bij jou doorzet! succes met de laatste loodjes
7 maanden geleden
Reactie op DutchGirlJay
Ik had vergelijkbare "klachten", ongeveer 1/2 weken voor de bevalling. De m ...
de baby is wel een stukje rustiger, ik weet niet of dat het geen is wat je bedoeld met het bewegingspatroon?
7 maanden geleden
Reactie op MerelIsabelle
Hopelijk zet het bij jou wel snel door!
ik hoop het haha! we wachten voor nu nog geduldig af
7 maanden geleden
Reactie op MamavanJenna
de baby is wel een stukje rustiger, ik weet niet of dat het geen is wat je ...
Jaa, kan! Mijn baby was altijd heel druk in de buik en werd nog drukker! Harde buiken had ik ook veel, meer afscheiding en slijmstukjes ( prop ) en vooral dat zware gevoel. In de nacht van 12 op 13 mei begonnen om 3 uur de weeën en ik had na 2 uur al volledige ontsluiting. Blijkbaar had ik heel lang die latente fase zonder veel last van te ervaren.
7 maanden geleden
Reactie op DutchGirlJay
Jaa, kan! Mijn baby was altijd heel druk in de buik en werd nog drukker! Ha ...
ohh nou ik ben heel benieuwd! slijmprop ben ik nog niet verloren, althans dat denk ik. ik ben benieuwd wanneer het voor mij gaat beginnen. wel eerste kindje dus ze zeggen dan dat de bevalling vaak wat langer duurt, maar ook dat je vaker ‘overtijd’ bevalt
7 maanden geleden
Hier hetzelfde (39+2) vanmorgen zelfs de vk gebeld, omdat de voorweeën regelmatig waren, ongeveer 1 minuut duurden en niet stopten tijdens bijv. het douchen. Helaas pas 1 cm ontsluiting. Ben ook benieuwd hoe lang het nog gaat duren en vind het internet / boeken vrij vaag vindt wat dit betreft 🙈
7 maanden geleden
Reactie op EerbiedigeVallei538481
Hier hetzelfde (39+2) vanmorgen zelfs de vk gebeld, omdat de voorweeën rege ...
Dat komt omdat er eigenlijk niks zinnigs over te zeggen is. Heb afgelopen 2 weken ook 2 valse starts gehad en tussendoor veel harde buiken/oefen weeën zonder dat het doorzetten. Het blijft afwachten helaas.
7 maanden geleden
het gerommel hier was goed nieuws, gisteren ben ik bevallen van onze kleine meid!
7 maanden geleden
Reactie op MamavanJenna
het gerommel hier was goed nieuws, gisteren ben ik bevallen van onze kleine ...
Gefeliciteerd!!
7 maanden geleden
Reactie op MamavanJenna
het gerommel hier was goed nieuws, gisteren ben ik bevallen van onze kleine ...
Gefeliciteerd!