Hallo♥️
Ik heb 2 weken geleden positief getest, de clearblue gaf 1-2 aan. Normaal berekenen we natuurlijk vanaf de laatste menstruatie maar mijn laatste menstruatie was eind juli. Was al +/- een halfjaar gestopt met de pil en in die maanden misschien 3x ongesteld geweest, ik zou dus vanaf de laatste menstruatie vorige week 7 weken moeten zijn geweest maar ivm bloedverlies kon ik eerder een echo krijgen. Nu bleek het nog alleen een zakje te wezen wat er in mijn baarmoeder zat en als de clearblue dus de 1-2 aangaf betekende dat dat ik vorige week 4/5 weken zou moeten zijn geweest (heb gewoon heel vroeg een positieve test gehad🙈) Heb al een zoon en ben bij deze zwangerschap nu al zoveel slechter in orde als mn vorige zwangerschap. Nu is mijn vraag dus of er meer dames zijn die de cyclus niet op regel hadden en toch zwanger zijn geraakt en ze ook alleen een zakje zagen zitten bij een echo rond de 4/5 weken en of er dan bij de volgende echo wel wat te zien valt? Ik heb volgende week dinsdag dan de volgende echo😊 De VK zei dat dit dan idd een normaal beeld is bij 4/5 weken zwangerschap en ik de volgende keer wel wat zou moeten zien, was benieuwd of meer dames deze ervaring kunnen delen😊