12 Reacties

2 dagen geleden

- Jagen, verzamelen & opvoeden - Montessori baby

2 dagen geleden

Ik vond jagen verzamelen opvoeden echt heel leuk om te lezen!

2 dagen geleden

Reactie op Twinsiemom

Ik vond jagen verzamelen opvoeden echt heel leuk om te lezen!
Ja deze! Verder: Boymom Temperamentvolle kinderen Het boek waarvan je wilde dat je ouders het hadden gelezen

2 dagen geleden

Ik volg mee voor de e-reader. Mijn tips: Opvoeding: - How to talk to kids - Crib sheet / Opvoedfeiten - Jagen, verzamelen, opvoeden Moederschap: - Matrescence / Moederteit - De moederbreinmythe - De vrouw in de moeder - Een nieuw leven - Milk: an intimate history of breastfeeding (al vond ik die was tegenvallen) - HBR working parents serie En over de kraamtijd (weet niet of dit nog relevant is) - Het vierde trimester Overig: - De tweede (over een tweede kind, mocht dat relevant zijn) Ik denk dat dit mijn lijstje is. Als me nog wat te binnen schiet, laat ik iets weten.

20 uur geleden

Heel erg bedankt allemaal! Toppp 🌸🌻

17 uur geleden

Ik heb de afgelopen 6 jaar gebruik gemaakt van de Kobo Libra H2O ereader en echt een fantastisch ding!! Waterdicht en gaat met een enkele laadbeurt weken mee. Toevallig heb ik deze week daar de nieuwste upgraden van gekregen voor mijn verjaardag, de Kobo Libra Colour, die zoals de naam al zegt dus ook een kleurenscherm heeft. Mijn vorige model had enkel een zwart wit scherm maar die was ook al fenomenaal. Het Libra model heeft knoppen aan de zijkant bij het scherm waar je mee kunt bladeren. Mocht je dat niet nodig vinden of om een andere reden niet willen dan zou ik de Kobo Clara Colour aanraden!

15 uur geleden

Reactie op Deminem

Ik heb de afgelopen 6 jaar gebruik gemaakt van de Kobo Libra H2O ereader en ...
Klinkt fantastisch! Weet jij of het mogelijk is hier ook externe ebooks op te zetten? (Als in: bijvoorbeeld van de Online bibliotheek) (Ik had begrepen dat dat niet bij iedere e-reader kan, maar ik heb niet begrepen hoe het zit haha)

15 uur geleden

Reactie op Mamma-van-H

Klinkt fantastisch! Weet jij of het mogelijk is hier ook externe ebooks o ...
Ik weet niet of je hem aan de bibliotheek kunt linken.. wel zet ik er zelf altijd externe ebooks op die ik elders heb gedownload. Dit kan via de pc met een kabeltje maar bij dit nieuwe model kun je ook je Google drive of dropbox synchroniseren en ze zo op de ereader zetten. Via instapaper kun je ook artikelen lezen en met een kobo plus abonnement kun je uit hun assortiment onbeperkt boeken lezen én luisteren. Dit is wel voornamelijk Nederlands talig geloof ik. Ebooks die via bol worden gekocht synchroniseren ook automatisch met je ereader

15 uur geleden

Reactie op Mamma-van-H

Klinkt fantastisch! Weet jij of het mogelijk is hier ook externe ebooks o ...
Ik he ook een Kobo, weet niet welk model, maar vind het echt een gedoe met boeken erop zetten. Lukt me niet meer om biebboeken erop te krijgen (weet niet of dat aan mij ligt). Dus heb een abonnement afgesloten van Kobo Plus, dan is het wel lekker simpel, maar helaas wel iets van tien euro per maand. Gebruik hem echt minstens 2 uur per dag (ga tegelijk met de kleine naar bed) dus is het nu wel waard, maar had liever biebboeken kunnen lenen voor de ereader. Dus zou dit wel even goed uitzoeken inderdaad voor je een merk kiest.

12 uur geleden

Ik heb de Kobo clara colour! Heeeel blij mee!

9 uur geleden

Reactie op Maartje Karssemakers

Ik heb de Kobo clara colour! Heeeel blij mee!
Ja heb ik ook! Ben er ook enorm blij mee. In de kraamtijd pakte ik altijd die van mijn man (ik was lang anti-ereader) en toen heeft hij mij er eentje cadeau gedaan, haha. Ik vind het heerlijk om met 1 hand te kunnen lezen, zonder lamp aan. We delen een abonnement op Kobo Plus, dat vind ik ideaal. Er staan zoveel boeken op!

5 uur geleden

Kobo de kleine in kleur! Zoooo blij mee! Ik was ook echt anti maar nu kan je lekker lezen in het donker naast je baby🥰