8 Reacties

9 dagen geleden

Hiervoor zou ik echt je VK bellen! Dan weet je zeker dat je het goed doet. 😊 hebben er meer verstand van dan wij

9 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Hiervoor zou ik echt je VK bellen! Dan weet je zeker dat je het goed doet. ...
Ja nou die van mij legt niks goed uit dus vandaar me vraag aan jullie haha

9 dagen geleden

Je kan ze altijd bellen met de vraag. Ik zou trouwens niet 2 van deze nemen, misschien 1 van deze en dan nog een losse met alleen foliumzuur.

9 dagen geleden

Reactie op TopperAms

Je kan ze altijd bellen met de vraag. Ik zou trouwens niet 2 van deze neme ...
Ik bel der niet wand we kunne al niet door een deur door deze discussie wand laat dan zien welke merk of iets ik moet hale ze is echt een bijgogum -_- 'en luistert voor geen meter als je gaat zoeken op internet naar foliumzuur 1mg zie je iets wat je niet in de winkel kan hale namelijk

9 dagen geleden

Kan je dan niet beter een andere verloskundige zoeken als je nu al dit gevoel bij haar hebt? Zij begeleidt jou als het goed is door je zwangerschap, dan wil je wel een goede band met iemand hebben en met je angsten en onzekerheden daar terecht kunnen. Sterkte!

9 dagen geleden

Reactie op Wendyvanputten

Ik bel der niet wand we kunne al niet door een deur door deze discussie wan ...
Als je nu al problemen hebt met je vk zou ik snel een andere zoeken in je omgeving. Het is heel belangrijk om een goede band te hebben en om alles met ze te kunnen bespreken. Overstappen kan altijd. Over de hoeveelheid foliumzuur kan je misschien het best in de groep voor meerlingmoeders je vraag stellen. Ik zie dat de foliumzuur vaak per 400 mcg gaat, dat is net lastig. Je kan ze inderdaad per 1 mg bestellen op internet zie ik. Hopelijk kunnen ervaren moeders je verder helpen!

9 dagen geleden

Hè Wendy, Je kunt er volgens mij een losse foliumzuur bij halen, je komt dan totaal vaak rond de 800 microgram uit. Je hoeft maar t/m week 12 foliumzuur te slikken, dus 2 weekjes een beetje 'aanklooien' met je foliumzuur en daarna is waarschijnlijk je multivitamine wel weer voldoende. Maar om het zeker te weten zou ik toch je verloskundige bellen, zij weet hoe je dat het beste kunt oplossen en daar zijn ze voor. Ik zie meer problemen in dat je zegt niet met je huidige verloskundige door 1 deur te kunnen. Hier zou ik echt zo snel mogelijk iets mee doen. Je kunt altijd bij de receptie melden dat je liever bijgestaan wordt door een andere verloskundige, ik zie namelijk dat je bij het olvg loopt en daar zijn er meerdere. Mocht je daar niet lopen, dan zou ik ook naar een andere verloskundige vragen, of overstappen naar een andere praktijk. Je moet er toch niet aan denken dat een persoon die je niet mag jouw baby's ter wereld gaat brengen.

9 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Hè Wendy, Je kunt er volgens mij een losse foliumzuur bij halen, je komt da ...
Dankjewel toppr kijk nu is me vraag beantwoordt hahaha maar ze zij ook dat ik het moet blijven slikke tot dat zij het aangeeft dat het niet meer hoeft dus das ook raar maar inderdaad ik ga iemand anders vragen wand dit is geen leven zo nogmaals bedankt toppr