11 Reacties

één maand geleden

Per 200ml cola zit er 20mg cafeïne in. Je kan dus best veel cola drinken 😉 maar of t gezond is... haha. Een keer kan echt geen kwaad

één maand geleden

Reactie op heggeschaar

Per 200ml cola zit er 20mg cafeïne in. Je kan dus best veel cola drinken 😉 ...
Ja liet het altijd staan omdat ik zwanger ben maar Heb er echt trek in haha dus een middel kan ik gewoon neme dus

één maand geleden

Reactie op Wendyvanputten

Ja liet het altijd staan omdat ik zwanger ben maar Heb er echt trek in hah ...
Ja joh! Geniet ervan!!

één maand geleden

https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/gezonde-voeding-en-voedingsstoffen/hoeveel-cafeine-mag-ik-per-dag-binnenkrijgen-.aspx Lang verhaal samengevat: cola wordt afgeraden voor zwangeren, omdat het niet gezond is. Maar een blikje cola = een halve kop koffie dus qua cafeïne gaat het niet zo snel als een cappuccino.

één maand geleden

Reactie op Emvi86

https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/gezonde-voed ...
Dankjewel xx ja dat weet ik daarom drink ik het ook niet + ben zwanger van een 2 ling dus moest wel stoppe met cafeïne schijnt nog gevaarlijker tezijn bedankt voor je informatie

één maand geleden

Tis t eenige wat tegen me ochtend misselijkheid werkt dus als mn lichaam t wilt zal t wel best zijn vind ik

één maand geleden

Nu heb ik zin in de mc donalds🤣

één maand geleden

Reactie op Kaatje305

Nu heb ik zin in de mc donalds🤣
Haha wat erg dat is ook het enige waar ik me nog op kon concentreren na dit bericht

één maand geleden

Je hebt ook coca cola zonder cafeïne tegenwoordig, heel lekker ook!!

één maand geleden

Reactie op Ahxxxxx

Je hebt ook coca cola zonder cafeïne tegenwoordig, heel lekker ook!!
Die drink ik dus tegenwoordig! Cafeïne vrije en suikervrije van cokacola. Smaakt prima

19 dagen geleden

Reactie op Wendyvanputten

Dankjewel xx ja dat weet ik daarom drink ik het ook niet + ben zwanger van ...
Je mag echt wel cafeïne nemen maar een koffie, glas (of glazen) frisdrank en dan nog iets van thee ofs zorgt ervoor dat het misschien wat teveel kan worden. Gelukkig heb je ook alles in cafeïne vrije varianten mocht je er echt zin in hebben😊