Ik heb erg dubbele gevoelens en weet niet zo goed wat me volgende week te wachten staat. Vandaag een eerste echo gehad en daarop was een vruchtje te zien met een kloppend hartje wat me een ontzettend gerust gevoel gaf (vorige zwangerschap miskraam gehad met een leeg vruchtzakje) maar ze bleef doorkijken en kijken en kijken… waarop ik vroeg is er iets ad hand, ze gaf aan dat het vruchtje in orde is en ik nu op 6.6 wk zit (volgens mijn berekening klopte dat ook) maar dat ze ook wat anders zag, vage strepen in het vruchtzakje leek het wel of ook in de baarmoeder. Daarop zei ze of het oke is of er een collega mocht mee kijken, want zij had het vermoeden dat er in de aanleg vd zwangerschap eerst 2 vruchtjes zaten.. maar volgens haar nu niet meer. De collega kwam ook kijken maar die wist het ook niet zeker en ze vonden de strepen apart waarop ik volgende week toch weer moet komen en als ze er dan nog niet overuit waren moest een gynaecoloog het zien.. heb wel tot 3 x toe gevraagd of alles wel goed was met t vruchtje, dat was wel zo, maar wat kan dat andere zijn waar ze beiden zo vaag over deden? En het dooierzakje was ook niet goed te vinden op de echo (heb er serieus wel een dikke 25 min gelegen denk ik) ik wil niet bang zijn maar toch ben ik het.