11 Reacties

18 dagen geleden

Is zoiets vaker gebeurd? Dat ie zoiets doet? Wat was de reden ook? Omdat je zwanger bent?

18 dagen geleden

Wat heftig🥺 heb je contact opgenomen met veilig thuis? Misschien dat zij je kunnen helpen? Ik heb er geen ervaring mee maar wil je wel heel veel sterkte wensen en hopelijk vind je snel je rust🤍

18 dagen geleden

Ah schat toch, wat heftig! Vind het zo bijzonder dat de politie hier niks aan doet, weet je de reden van zijn gedrag?

18 dagen geleden

Reactie op MeganG

Is zoiets vaker gebeurd? Dat ie zoiets doet? Wat was de reden ook? Omdat je ...
Hij is sinds een aantal maanden psychotisch en ervan overtuigt dat ik vreemd ga. (Wat natuurlijk niet zo is). Zodra hij zo'n aanval heeft wordt hij gek. Ik lag te slapen en hij heeft mij toen geprobeerd dood te wurgen.

18 dagen geleden

Vlucht uit deze relatie meid. Je verdiend zo veel meer en beter. ❤️ ik heb ook in zo een soort relatie gezeten. De beste beslissing die ik ooit gemaakt heb is om weg te gaan, hoe moeilijk het ook was. Heb je mensen om je heen die jou kunnen helpen en of opvangen? Laat jezelf en je kindje niet de dupe worden van deze relatie. Mocht je willen praten kan je mij altijd een berichtje sturen. Ik wens je in ieder geval heeel veel kracht sterkte en liefde ❤️

18 dagen geleden

Wat naar en vervelend voor je. Weten je ouders of een goede vriendin dit? Praat hierover met iemand die je vertrouwd. Zeker geen abortus na deze lange wens die eindelijk in vervulling is. Sterkte en succes

18 dagen geleden

Reactie op dodominique

Hij is sinds een aantal maanden psychotisch en ervan overtuigt dat ik vreem ...