9 Reacties

2 maanden geleden

Hoi Hetty, gefeliciteerd!🎉 Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een echo met 6+4 weken, hartje klopte toen al. Veel valt er niet te zien, er wordt alleen gekeken of het goed (op de juiste plek) is ingenesteld volgens mij. Ik snap je gevoel en zou daarom gewoon een echo laten maken. Ik heb as donderdag ook een echo om dezelfde reden als jij, ik ben dan waarschijnlijk 6+1. Of het nu je eerste zwangerschap is of 2e, 3e het blijft spannend ☺️☺️

2 maanden geleden

Ik heb ook pas 25 september mn eerste echo en zou ook graag al eerder willen. Metname omdat ik een miskraam in januari gehad heb en ik een soort van eerste beeld wil hebben dat het iig goed zit. Ik zou rond de 12e ook al 7 weken zijn. En bij de vorige zwangerschap konden ze toen ook al een hartje zien.

2 maanden geleden

Reactie op Saar.xx

Hoi Hetty, gefeliciteerd!🎉 Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een ec ...
Thanks voor je reactie ☺️ ja, ik zou het dus inderdaad fijn vinden om alleen al te weten of het goed is ingenesteld bijvoorbeeld. Toch prettiger dan nog 2 weken lang, in het buitenland, te ‘moeten’ wachten. Dus ga het gewoon doen de 11e!!

2 maanden geleden

Ik heb ook pas 25 september mn eerste echo en zou ook graag al eerder wille ...
Ohh wat vervelend van je miskraam, begrijpelijk dat je nu dan ook graag eerder een echo wil. Ik heb gebeld en toch de afspraak gemaakt, ben er nu wel een stuk rustiger onder

2 maanden geleden

Wij hebben ook een vroege echo met 6+2 ingepland. Het ziekenhuis zal dan vooral kijken of het op de goede plek zit. Er is wel kans dat er nog geen hartje te zien is natuurlijk. Spannend 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op hetty_r

Ohh wat vervelend van je miskraam, begrijpelijk dat je nu dan ook graag eer ...
Ik mocht uit eindelijk toch eerder. Heb nu de 16e een echo dus hoop dat dat en goede echo is. Dat was vorige keer namelijk niet zo.

één maand geleden

Ik mocht uit eindelijk toch eerder. Heb nu de 16e een echo dus hoop dat da ...
Ahhh dat hoop ik ook voor je!! 😘

één maand geleden

Hoi Hetty! Gefeliciteerd!! Wij hebben het bij de eerste wel gehad. Ik ben een angsthaasje en was iedere dag weer bang dat het mis zou gaan. Het was toch een soort geruststelling voor mij! Nu met de tweede heb ik een indicatie voor een vitaliteitsecho & hebben we er weer voor gekozen om die te doen. Puur voor m’n eigen gemoedstoestand. Ik denk dat het belangrijkste is dat je naar je eigen gevoel luistert. Het geeft mij persoonlijk toch een soort bevestiging ofzo

één maand geleden

Hi! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook een vroege echo gehad, met 6+4 ong, en ik vond daar best wel wat op te zien. In elk geval was het kloppende hartje heel goed te zien. 2 weken later kreeg ik weer een echo en dat was niet positief en de zwangerschap werd een miskraam. Ik ben nu wat terughoudender met echos merk ik. De miskraam was een hele shock en voor mij wel traumatisch. Ik vraag me af of je risico loopt als je in dit vroege stadium al een echo maakt. Weet iemand dit misschien?