7 Reacties

één maand geleden

Herkenbaar ik heb vandaag en positieve test met 1 dag overtijd. Maar wel twee miskramen (en 1 gezonde dochter van 3 jaar) achter de rug. Ik durf het juist niemand behalve mijn partner te vertellen.. Durf ook nog geen echo te maken want die was bij de eerste miskraam juist goed met kloppend hartje etc... Als antwoord op je vraag.. ik denk dat het ervan afhangt hoe lang je met de spanning om kan gaan. Maar ook een vervroegde echo kan nog niks betekenen...

één maand geleden

Heel herkenbaar. Vandaag positieve test na miskraam in Juni… zoveel onzekerheid momenteel. Je zou moeten genieten maar dat is zó moeilijk… je bent niet alleen. Stapje voor stapje en hoopvol blijven dat onze zwangerschappen deze keer goed zullen verlopen ♥️

één maand geleden

Heel herkenbaar je verhaal, ik ook zwanger in april en een missed abortion gehad in Juni. Nu weer zwanger en 10 mei uitgerekend. Ik heb nu de echo expres pas met 8 weken gezet op 27 september dan weet je net iets meer en ook meteen als het een lege vrucht zak is dat het over is ipv weer na 10 dagen terugkomen. Maar holy shit wat killing wachten tot 27 september!! 🤯

één maand geleden

Wat vervelend dat je stress zo oploopt. Het is en blijft een super onzekere tijd. Ik heb in mei een missed abortion gehad met 11 weken. Goede echo met kloppend hartje met ruim 7 weken. Niet om je een naar gevoel te geven, maar ook een vroege echo zegt ‘niks’. Misschien juist kijken wat je psychisch kan doen om wat te ontspannen? Uiteindelijk zal de tijd alles uitwijzen. Ben er zelf net ook achter weer zwanger te zijn, en oh wat spannend!! Maar hoop is het enige wat me iets oplevert denk ik maar. Heel veel succes en hopelijk krijg je snel wat minder stress 😘

één maand geleden

Heel herkenbaar! Ik heb twee keer eerder een miskraam gehad. Ik heb bij de tweede een vroege echo laten doen, 5+6wk. Die zag er goed uit voor die termijn. De echo die volgde was helaas wel weer foute boel. Deze keer heb ik de eerste echo met 7+3 wk op 23 sept. Voor nu voel ik me daar goed bij. Maar ik heb ook echt spanning.

één maand geleden

Hier ook heel herkenbaar. Ik ben ook angstig op sommige momenten en andere momenten heb ik weer het vertrouwen dat het deze keer goed gaat komen. Het blijft toch spannend na zo’n ervaring. Ik heb wel een vroege echo. Bij mij ging het vorige keer mis bij 5,5 week. Ik heb nu een echo bij 6+5 weken.