18 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik heb een BBZ gehad in april ,inmiddels 5+5 weken zwanger, en als het doorgaat vandaag een echo, ik zal het dan naar je toesturen, als je een bbz heb gehad dan mag je blijkbaar ene vervroegde echo met 5+5

茅茅n maand geleden

Ik heb een bbz gehad in juni dit jaar en een vroege echo gehad daarna met ongeveer 5.3. Toen werd een dooierzakje en vruchtzak gezien. Daarna met 7.1 ook een embryo met kloppend hartje.

茅茅n maand geleden

Reactie op Goodmorningsunshine

Ik heb een bbz gehad in juni dit jaar en een vroege echo gehad daarna met o ...
Ah fijn om te horen, wat zal dat een geruststelling zijn geweest!

茅茅n maand geleden

Reactie op Meid27

Ik heb een BBZ gehad in april ,inmiddels 5+5 weken zwanger, en als het door ...
Ik wist inderdaad dat je bij de 5 a 6 weken een echo kon krijgen, nog eventjes geduld馃檹 Hopelijk heb jij een goede echo gehad?

25 dagen geleden

Reactie op JVVB

Ik wist inderdaad dat je bij de 5 a 6 weken een echo kon krijgen, nog event ...
Ik krijg pas donderdag een echo in het ziekenhuis, dan ben ik 6+5, nog even wachten dus

25 dagen geleden

Hi!! Wat super toevallig, ik ben er ook op 15 september achter gekomen dat ik zwanger ben 馃槉. Ook ik heb dit jaar te maken gehad met bbz.. helaas zelfs 2 keer. Ik zou eigenlijk ook na 6+2 een echo hebben, maar ik heb gebeld of ik niet wat eerder terecht kon. Dit kon alleen kunnen ze dan nog geen embryo of kloppend hartje zien, maar wel of de zwangerschap op de juiste plek zit. Dat was voor mij al fijn om te weten of het nu dan eindelijk op de juiste plek zou zitten, en gelukkig!!! Zit het nu in mijn baarmoeder 馃ス馃グ. Omdat ik het al 2 x eerder mee had gemaakt was ik super bang en zenuwachtig en de dagen leken echt super lang te duren. Ik ga voor jou duimen dat nu ook alles goed zit, probeer vooral positief te blijven 鉂わ笍

24 dagen geleden

Reactie op Marcha1998x

Hi!! Wat super toevallig, ik ben er ook op 15 september achter gekomen dat ...
Heel toevallig inderdaad! Wat fijn om te horen dat het nu op de juiste plek zit, wat een geruststelling. Ik vind dit na 1 BBZ al enorm spannend, laat staan in jouw situatie. Ik kan ook niet meer wachten hoor, nog twee daagjes! 馃

24 dagen geleden

Heb een echo met 5+1, 6+2 en 7+1 gehad Vroege echo鈥檚 kunnen ook veel en extra onzekerheid geven Zo zag ik met de eerste nog niks Maar gelukkig ook niks geks Precies wat je zou verwachten Echo twee Liep ik ineens bijna een week achter en dat van een cryo terug plaatsing En een zwak hartje te zien Keek erg op tegen echo nr 3 Stond de dag van onze vakantie Durfde door echo nr 2 bijna geen hoop te hebben op een goede echo Maar gelukkig wel

23 dagen geleden

Reactie op Marcha1998x

Hi!! Wat super toevallig, ik ben er ook op 15 september achter gekomen dat ...
Jeetje, 2 bbz! Wat heftig zeg.. is het bij jou beide keren heel heftig geweest? Zijn jouw eierstokken verwijderd?

23 dagen geleden

Reactie op tess1771

Jeetje, 2 bbz! Wat heftig zeg.. is het bij jou beide keren heel heftig gewe ...
Pff ja vooral emotioneel heel heftig.. de eerste keer hebben ze mijn rechter eileider moeten verwijderen omdat het daar in vast zat en mijn eileider aan het scheuren was.. de 2e keer zat het in een soort overgebleven stam van de verwijderde eileider kwamen ze tijdens de operatie achter. Links is dus gespaard gebleven gelukkig 馃檹馃徏. Ik moet zeggen dat je lichamelijk wel redelijk snel er boven op bent, maar bij mij is het wel echt een emotionele klap geweest

20 dagen geleden

Reactie op Marcha1998x

Pff ja vooral emotioneel heel heftig.. de eerste keer hebben ze mijn rechte ...
Heftig hoor! Gelukkig is de linkerkant nog in tact! Hoe heb jij dit op mentaal gebied aangepakt? En hoe durfde jij uiteindelijk er weer voor te gaan? Ik heb vorige week vrijdag zelf een spoedoperatie meegemaakt wegens een bbz in de eileider. Deze was geknapt en mijn buik zat vol met bloed waardoor het levensbedreigend werd. Echt ongelooflijk heftig en traumatisch. Ik zou z贸 graag een kindje willen maar geen idee of ik en mijn partner het ooit weer durven.

20 dagen geleden

Reactie op tess1771

Heftig hoor! Gelukkig is de linkerkant nog in tact! Hoe heb jij dit op ment ...
Ik precies hetzelfde, eileider gescheurd, en 300 ml bloed in me buik, nog nooit zoveel pijn gehad in me leven, ik ben aan de pil gegaan, en hierdoorheen zwanger geraakt. Gelukkig vanmiddag een echo met een kloppend hartje, en op de juiste plek gehad. Bij mij is de spanning er nu af. Maar ik was wel heel bang dat zwanger raken heel moeilijk zou gaan, mede doordat ik nu 1 eileider heb en 1 eierstok met verklevingen

20 dagen geleden

Reactie op Meid27

Ik precies hetzelfde, eileider gescheurd, en 300 ml bloed in me buik, nog n ...
Oh wow! Het is voor mij nog zo pril dat ik het wel heel fijn vind om te lezen dat ik niet de enige ben. Ook al gun ik dit natuurlijk niemand! Zou ik je eventueel een prive bericht mogen sturen? Ben zo benieuwd hoe je dat hebt aangepakt na alles. Bij mij is het inderdaad ook enooorm pijnlijk geweest en nu mentaal en fysiek ook nog steeds heel zwaar. Gefeliciteerd met je goede echo!!! 馃Wat moet dat een opluchting geweest zijn zeg!

20 dagen geleden

Reactie op tess1771

Oh wow! Het is voor mij nog zo pril dat ik het wel heel fijn vind om te lez ...
Je mag me natuurlijk een priv茅 bericht sturen鉂わ笍, ja was echt een opluchting, toen ik het hartje zag kloppen kwam er ook echt een traan, een bbz is niet niks, echt een hele zware klap

19 dagen geleden

Reactie op Meid27

Je mag me natuurlijk een priv茅 bericht sturen鉂わ笍, ja was echt een opluchting ...
Dat is heel lief, dankje! Ja jeetje kan ik me zo goed voorstellen! Heel blij voor je dat het nu goed is gegaan.

18 dagen geleden

Reactie op tess1771

Heftig hoor! Gelukkig is de linkerkant nog in tact! Hoe heb jij dit op ment ...
Ahh wat vervelend dat je dit ook heb moeten meemaken 馃槪.. veel sterkte en neem vooral je tijd 鉂わ笍 Ik had de eerste keer nog best goede hoop omdat ze bij mij geen oorzaak konden vinden en zeiden dat het gewoon stomme pech was.. daardoor geloofde ik er wel in dat het nog goed zou komen. Toen het daarna weer gebeurde heb ik er mentaal ook wel echt een klap van gehad. Ik snap heel goed wat je bedoelt met dat je niet weet of je het nog wel durft, dit had ik zelf ook idd.. ik moet zeggen dat mijn kinderwens zo groot is, dat ik het ook weer niet wilde opgeven. Maar kon echt bij alles wat over babys ging wel janken, en was het vertrouwen in mijn lichaam ook echt wel even kwijt. Geef jezelf de tijd vooral, praat er over wanneer jij daar behoefte aan hebt en doe het vooral op je eigen tempo. Je voelt vanzelf aan wanneer jullie er weer klaar voor zijn 鉂わ笍. Ook bij mij is het nu gelukkig gelukt, nu zit het eindelijk op de goede plek en ook een kloppend hartje gezien! Hoop dat dat je ook wat meer vertrouwen geeft 鉂わ笍

17 dagen geleden

Reactie op Marcha1998x

Ahh wat vervelend dat je dit ook heb moeten meemaken 馃槪.. veel sterkte en n ...
Allereerst gefeliciteerd!!! 馃グ Wat enorm fijn dat het nu op de goede plek zit!! Zou ik je een prive berichtje mogen sturen?

17 dagen geleden

Reactie op tess1771

Allereerst gefeliciteerd!!! 馃グ Wat enorm fijn dat het nu op de goede plek z ...
Wat lief van je dankjewel 鉂わ笍鉂わ笍! Tuurlijk mag je me een berichtje sturen馃グ