10 Reacties

één maand geleden

Hier dichtbij

één maand geleden

Mijn van met 5.6 weken 4.8 mm

één maand geleden

Reactie op yvonne 92

Mijn van met 5.6 weken 4.8 mm
Aaaah zo leuk!! Ik was beetje onzeker over de lengte maar lees overal dat tussen de 4.1 en 4.7 mm gewoon prima is met dit termijn

één maand geleden

Reactie op yvonne 92

Mijn van met 5.6 weken 4.8 mm
Heb je ook foto van echo?

één maand geleden

Reactie op anoniem19950910

Aaaah zo leuk!! Ik was beetje onzeker over de lengte maar lees overal dat t ...
Ah, toch wel onzeker. Dat dacht ik gisteren al wel te lezen nadat je aan zoveel mensen vroeg hoe groot hun vruchtje dan was. Maak je echt geen zorgen dat je nu een paar daagjes terug bent gezet. Het is nog zo klein dat iedere millimeter een dag verschil kan maken. Bij een volgende echo zie je sowieso al meer, is het beter op te meten en wellicht ben je dan weer een paar dagen verder. En aangezien je een onregelmatige cyclus hebt, is het al helemaal niet raar dat je iets bent teruggezet. Je hebt het hartje zien kloppen op je echo, dan kun je voor nu niets anders dan het loslaten en vertrouwen dat het goed komt. Wanneer heb je de volgende echo?

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Ah, toch wel onzeker. Dat dacht ik gisteren al wel te lezen nadat je aan zo ...
Dat is zo, super lief van je. Volgende echo is 7 Oktober ❤️

één maand geleden

Reactie op anoniem19950910

Heb je ook foto van echo?
Dit is de echo

één maand geleden

Reactie op yvonne 92

Dit is de echo
Aaaah mooi! Verloskundige zei tegen jou toch ook niets van dat het te klein was? Tegen mij zei ze dat alles klopte qua mm en termijn

één maand geleden

Reactie op anoniem19950910

Aaaah mooi! Verloskundige zei tegen jou toch ook niets van dat het te klein ...
Nee hoor, ze waren te vreden het zag er goed uit

één maand geleden

Reactie op yvonne 92

Nee hoor, ze waren te vreden het zag er goed uit
Jaaa precies, lees zoveel verschillende verhalen van iedereen. Maar als ik kijk klopt het echt wel dat je met voor 6 weken tussen de 4.1 en 4.7 mm zit