19 Reacties
22 dagen geleden
Gisteren gedaan met 13+4 en ze zei dat het 100% zeker was bij mij dat het een jongentje is
22 dagen geleden
Reactie op Femia007
Oh ik dacht dat ze geen uitspraak doen daarover bij de 13 weken echo 🙈 ik ...
Dat is voor de medische 13 wekenecho, dan mogen ze je officieel geen geslacht vertellen. Maar bij een geslachtsbepalingsecho met 13 weken natuurlijk wel en dat is wat de 2 dames hebben (gehad).
21 dagen geleden
Bij ons vermoedde ze een meisje, we zagen ook echt 3 streepjes als een hamburgertje alleen ze kon het niet met 100% zekerheid zeggen omdat er toch nog wat uit stak. Ze zei het kan zijn dat jullie baby net wat langer nodig heeft om het naar binnen te laten groeien. Voor de zekerheid gaan we dinsdag terug. Dan ben ik 13+6
21 dagen geleden
Ik heb zojuist ook een pretecho bij de 13 weken echo gehad. Ben nu 13+5. Was erg goed te zien, maar misschien is het bij een jongen ook makkelijker om het zeker te weten?
21 dagen geleden
Wel vreemd dat het zo vroeg al kan. Geslachtsbepaling mag hier pas bij 16 weken
Vorige week de medische echo gehad van 13+3 weken en we keken naar de nub maar kon nog alle kanten op zei ze.
Ook lag de baby was schuin denk ik. Verschilt het erg met baby wanneer de groei klaar is voor het geslacht ?
21 dagen geleden
Reactie op Kimx1995
Ik ging met de 12 weken voor de 13weken echo en toen was het heel duidelijk ...
Ja was bij mijn dochter ook, mijn oudste echt met 11 weken zei ze al ik zie het maar je moet wachten tot de 13 weken. Kan ook andere geslacht zijn heb ik nu ook meegemaakt.
21 dagen geleden
Reactie op twinwolfje
Wel vreemd dat het zo vroeg al kan. Geslachtsbepaling mag hier pas bij 16 w ...
Dat is hier ook zo. Vanaf 15 weken plannen ze het pas in. En ze geven ook duidelijk aan dat ze daar bij de 13 weken echo niet naar kijken ivm de medische achtergrond.
21 dagen geleden
Ja 👏🏻 en klopte bij alledrie maar ligt echt aan de echoscopiste en ook of de baby goed ligt. Na 13 weken blijft de nub plat dus het is dan een meisje. Deze keer was die eerst plat week 10 week 13+5 ja duidelijk een piemel 😅 voor de 13 weken kan het nog veranderen in week 14 is het blijvend. Heel soms is het nog niet zichtbaar maar 98%-99% zekerheid ja, maar het zal wel vroeg zijn idk 🤷🏼♀️ ik ben niet anders gewend. Lang leven van de Linde haar ervaring en apparatuur zijn zo goed 👍🏻 ze vindt het ook leuk 😻 om zo vroeg mogelijk een gok te wagen maar ze zegt het dan niet bij 10-11 weken dan zegt ze ja 85% maar ik zeg niks. Bij mijn oudste dochter was ze meteen overtuigd het is een meisje met echt 10 weken al en klopte zeker. Dat is echt vroeg en pas bij de 13 weken echo zei ze haar vermoedens omdat die nú bevestigd konden worden.
21 dagen geleden
Reactie op Kimx1995
Ik ging met de 12 weken voor de 13weken echo en toen was het heel duidelijk ...
Ja de nub is zo bepalend en dan is het een jongen hihi 😏 een meisje moet je wachten tot 13 weken ik moest dat nu ook maar bleek toch een jongen 😇 maar ja een piemel kan met week 11 al gezien worden als een nub omhoog gaat kan die niet meer zakken en is het gelijk een jongen, dit moet wel duidelijk zichtbaar zijn.