11 Reacties

één maand geleden

Ik heb die van mij op 7+4 ingepland gekregen. Eerder dan 6 a 7 weken zou ik niet zo snel doen, maar vanaf dan zou je wel een hartje moeten zien dus dat is dan fijn!

één maand geleden

Doe jij dan ook een pretecho die je zelf betaald?

één maand geleden

Reactie op Pukkie5

Doe jij dan ook een pretecho die je zelf betaald?
Geen idee, dit is degene die ik standaard krijg en dan rond 12 weken de termijnecho. Dus ik denk dat dit gewoon standaard zo is.

één maand geleden

Reactie op Pukkie5

Doe jij dan ook een pretecho die je zelf betaald?
Denk wel dat we voor geslachtbepaling rond 12-13 weken (?) zelf iets moeten inplannen.

één maand geleden

Hier krijg je alleen de termijnecho , 13 en 20 weken. Een vroege echo alleen bij medische indicatie die ik gelukkig niet heb

één maand geleden

Wel gek dat het zo kan schelen bij welke praktijk je zit

één maand geleden

Reactie op Pukkie5

Hier krijg je alleen de termijnecho , 13 en 20 weken. Een vroege echo allee ...
Ahh ja scheelt misschien inderdaad. Moet zeggen dat het bij mij voorheen wel 4x was misgegaan ,maar de allereerste keer dat ik belde was de eerste echo ook romd 7-8 weken ingepland. Misschien dat ik dan in jouw geval wel rond 8 weken oid zelf iets zou inplannen als dat kan! Dan zou je al best iets moeten kunnen zien, als dat je wellicht ook wat geruststelling geeft 😊

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ahh ja scheelt misschien inderdaad. Moet zeggen dat het bij mij voorheen we ...
Wat naar! Ik hoop dat het deze keer goed gaat! De vorige keer heb ik een vroege echo gehad, toen bleek ik precies op 7 weken te zitten (dacht zelf 8+3). Maar toen konden we ook al heel goed het hartje zien. Dat is zo mooi!

één maand geleden

Reactie op Pukkie5

Wat naar! Ik hoop dat het deze keer goed gaat! De vorige keer heb ik een v ...
Ah zo fijn! Nou misschien moet je dat gewoon weer doen 😉 lijkt me toch fijn rond die tijd ipv tot 13 weken wachten!

één maand geleden

Reactie op Pukkie5

Hier krijg je alleen de termijnecho , 13 en 20 weken. Een vroege echo allee ...
Mijn eerste kindje had ik ook een echo van 7 weken zonder medische indicatie. Denk dat het ook sterk aan de regio ligt.

één maand geleden

Volgens mij kun je vanaf 6-7 weken een vitaliteitsecho doen (dus een vroege). Deze is in de regel niet vergoed, tenzij je een medische indicatie hebt. Ik heb geen medische indicatie maar wil ‘m wel doen, dus moet die €50 zelf betalen. De volgende is de termijnecho (tussen 10 en 13 weken), die is wel vergoed vanuit de basisverzekering.