13 Reacties

één maand geleden

Heel herkenbaar. Ik ben bij alle zwangerschappen steeds ongeveer een week minder ver zwanger dan wat je zou berekenen aan de hand van de cyclus/eisprong. Ik voel altijd heel vroeg dat ik zwanger ben. Blijkbaar gaat de eerste fase bij mij langzamer dan gemiddeld

één maand geleden

Reactie op EchteIjsbeer970090

Heel herkenbaar. Ik ben bij alle zwangerschappen steeds ongeveer een week m ...
Vind het echt doodeng. Als je naar m'n cyclus kijkt zou 4 weken echt te weinig zijn. Dat zou betekenen dat mijn eisprong later geweest zou moeten zijn en dag ik dan dus echt op 5 of 6 dpo al positief zou testen, lijkt me onmogelijk. Ik ging heem voor geruststelling. Maar ben alles behalve gerustgesteld. Maak me nu alleen maar meer zorgen. Zou dus al 5/6 weken moeten zijn maar zakje is leeg en meet 4 weken....

één maand geleden

Kan er hierdoor ook echt totaal niet van genieten. Altijd al moeder willen worden en altijd al zwanger willen zijn en nu ben ik zwanger en vind ik het echt vreselijk

één maand geleden

Dat is precies de reden dat ik deze keer wacht met de 1e echo tot ik (volgens mijn eigen berekening) 9 wkn zwanger ben. Zij komen in de meting dan uit op 8wkn verwacht ik. Dan valt er tenminste wat te zien en dat scheelt stress. Beetje een struisvogelgedachte maar het helpt wel ;-)

één maand geleden

Reactie op EchteIjsbeer970090

Dat is precies de reden dat ik deze keer wacht met de 1e echo tot ik (volge ...
Ja ik moest helaas om een bbz uit te sluiten. Ik heb 30 september de volgende echo. Dan zou ik 7-8 weken moeten zijn

één maand geleden

Ik zit in dezelfde situatie als jij.. gisteren ook een leeg vrucht zakje en nu afwachten tot volgende week. Ik heb er weinig vertrouwen in, gezien ik ook al heel snel positief testte.. zo spannend hè! Sterkte met het wachten!

één maand geleden

Hier ook een soort gelijk verhaal. Vandaag 1e echo gehad. Dacht zelf 7 weken te zijn, maar ze dachten nu 6 weken en een paar dagen. Vruchtzakje is erg klein voor het vruchtje. Het hartje klopt wel goed. Volgende week opnieuw een echo om te kijken of er iets veranderd is. Dit n.a.v. een missed abortion en miskraam eerder dit jaar… Spannende tijden bah. Ik duim voor iedereen!

één maand geleden

Reactie op Lisadd123

Ik zit in dezelfde situatie als jij.. gisteren ook een leeg vrucht zakje en ...
Ja heel spannend, ik heb wel dames gelezen die met 6 weken nog een lege vruchtzak hadden en die nu gewoon een gezond kindje hebben. Ik hou hoop! Ik ben inprenciepe alleen een weel teruggezet en voor dat termijn zag alles er goed uit. Ik hoop op het beste en heb 30 september de volgende echo. Jij ook sterkte met wachten!🫶🏻

één maand geleden

Reactie op Bloempje1127

Hier ook een soort gelijk verhaal. Vandaag 1e echo gehad. Dacht zelf 7 weke ...
Spannend! Ik duim voor je🍀 bij mij meette het vruchtzakje klein zei ze maar toen ik het ging opzoeken klopte het vruchtzakje prima met mijn termijn dus ik heb geen idee haha ik wacht maar gewoon af tot de 30e dan weet ik meer

één maand geleden

Nou hier even een update, ik had gisteren de tweede echo na vorige week nog een lege vruchtzak te zien. Gisteren zag ze een kleine frummel van dik 7.5 week. Liep niks achter op schema en alles zag er goed uit. Het is een raadsel waarom ze vorige week niks hebben gezien (zelfs geen dooierzak). Zal wel goed verstopt hebben gezeten😊 maar hou dus vooral hoop, want dit was een vreselijke week voor me met alleen maar stress en dus nergens goed voor geweest!

één maand geleden

Reactie op Lisadd123

Nou hier even een update, ik had gisteren de tweede echo na vorige week nog ...
Ahhh, ik mag aankomende maandag eindelijk weer

één maand geleden

Reactie op Vogelzang03

Ahhh, ik mag aankomende maandag eindelijk weer
Ahh spannend, heel erg veel sterkte met wachten en de uitslag natuurlijk!

24 dagen geleden

Update: vandaag had ik weer een echo en ik ben van 6+3 naar 7+4 gezet. Prachtig kloppen hartje mogen zien. Zo dankbaar🩵🩷