21 Reacties

12 dagen geleden

Ben ik ook heel nieuwschierig naar.

12 dagen geleden

Zelfde probleem hier. Ik heb twee grote sportbh’s gekocht bij de hunkemoller, die zijn wel fijn. Verder kreeg ik de tip om al een voedingsbh te dragen, omdat die groot zijn, maar dat heb ik nog niet gekocht.

12 dagen geleden

Bonprix!

12 dagen geleden

Ik zou toch overwegen er iets meer geld aan uit te willen geven. Als je een borstvoedingsbh koopt kun je er ook na de zwangerschap nog een hele tijd mee doen. Als je een goede winkel hebt kunnen ze je ook adviseren daarover. Een fijn zittende bh scheelt zoveel. Ik koop mijn bh’s bij bettys boops in Amsterdam.

12 dagen geleden

Reactie op wasbeer007

Ik zou toch overwegen er iets meer geld aan uit te willen geven. Als je een ...
Dat overweeg ik als ik geen andere optie vind

12 dagen geleden

Reactie op Appelmoes2

Zelfde probleem hier. Ik heb twee grote sportbh’s gekocht bij de hunkemolle ...
Ga ik eerst eens bij Hunkemöller kijken!

12 dagen geleden

Ik zit nu al op voedingsbh's, net sportbh's maar veel comfyer! Gewoon van shein, lekker goedkoop en goede kwaliteit moet ik zeggen, gaan ook de hele zwangerschap mee! Ik vind het een aanradertje

11 dagen geleden

Reactie op MotherToBe

Ik zit nu al op voedingsbh's, net sportbh's maar veel comfyer! Gewoon van s ...
Heb je miss een linkje?

10 dagen geleden

Reactie op Lana05

Heb je miss een linkje?
Zie je berichtje nu pas, ze hebben erg veel verschillende soorten/maten, ik heb zelf deze besteld: 3-delige nylon zwangerschapsondergoedset, voor open voedingsbeha met snoerloos, verstelbare push-upbeha voor het voeden Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken! http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=lYRChyLfQve&localcountry=NL&url_from=GM7567711084724871168 Shein Underwear&Sleepwear Maternity Zwangerschapsvoedingsbeha met ruches, 3 stuks voor moeder Ik heb geweldige producten ontdekt op SHEIN.com, kom ze bekijken! http://api-shein.shein.com/h5/sharejump/appjump?link=lYRCWbn3QCe&localcountry=NL&url_from=GM7567711040022265856

10 dagen geleden

Reactie op MotherToBe

Ik zit nu al op voedingsbh's, net sportbh's maar veel comfyer! Gewoon van s ...
Koop niet op shein aub

10 dagen geleden

De beste bh's en echt goeie hulp kan je bij de super bra store kopen. Ik heb ook erg grote borsten en ze helpen daar zo goed dat mijn borsten echt een fijnere tijd hebben sinds ik daar mijn bh's koop. Ze hebben een website en drie winkels, Utrecht, Amsterdam en Rotterdam. Zelf woon ik in Deventer maar het is de reis echt waard (wel even afspraak maken zie website)

10 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Koop niet op shein aub
Ja let op met shein, ze hebben echt veel giftige stoffen in hun kleding zitten.. zelf zou ik dat, zeker tijdens een zwangerschap, niet willen dragen..

10 dagen geleden

Ik ben naar de primark geweest voor nieuwe bh met cup H. Prima prijs, en steunt goed. Vooral omdat ze straks weer nog meer groeien en kan dan altijd nog duurdere kopen. Maar niet zolang ze nog zo snel groeien. Maar weet niet tot welke maat het gaat…

10 dagen geleden

Hunkemoller heeft nu 3e bh gratis dacht ik! Goede kwaliteit, online vaak meer maten dan in de winkel.

9 dagen geleden

SuperBra!!!!

9 dagen geleden

Livera. Yes, heb alsnog geloof ik 80euro uitgegeven, maar man wat een super bh (voorgevormd), ik droeg hem na m'n zwangerschap ook nog regelmatig en nu bij de tweede ga ik er hopelijk weer plezier van hebben. Een goede zwangerschaps bh is goud waard hoor! Gun hem jezelf zou ik zeggen!

9 dagen geleden

Reactie op VrolijkeFakkel780882

SuperBra!!!!
Ja daar slaag ik normaliter idd

9 dagen geleden

Reactie op CC1992

De beste bh's en echt goeie hulp kan je bij de super bra store kopen. Ik he ...
Ja hier koop ik mijn bh’s normaal ook. Maar deze zijn aan de prijs en dag geeft niet maar ik was benieuwd of er evt voor dames zijn die tips hebben voor wat minder dure bh’s

9 dagen geleden

Reactie op MotherToBe

Zie je berichtje nu pas, ze hebben erg veel verschillende soorten/maten, ik ...
Ik zie het nu ook pas haha, thanks!

9 dagen geleden

Ik heb ook grote borsten en heb bij mijn eerste zwangerschap twee voedingsbeha’s van Medela gekocht. Erg fijn en zonder beugel (wat goed zou zijn voor ontwikkeling melkkliertjes)