8 Reacties

één maand geleden

Voor mijn gevoel brengt dat alleen maar onzekerheid. Ik zou zelf na een positieve test de vk bellen en dan wachten op de echo.

één maand geleden

Persoonlijk vind ik daar geen voordelen aan, het is vaak om je onzekerheid een beetje te stillen omdat je dan ziet of je testen oplopen en dus je HCG toeneemt. Voor sommige is dit een houvast maar ik zelf heb gewoon bij beide zwangerschappen één keer getest en daarna op zijn beloop gelaten. Het kan bijvoorbeeld je kop zot maken wanneer je dus zou zien dat je testen ineens aflopen en dus minder donker zijn dan de eerste, dus ik zelf zou adviseren om gewoon je lichaam te vertrouwen en het voor de rest los te laten.

één maand geleden

Ik ben door blijven testen na een miskraam. Hier liepen mijn testen af. Nu lopen mijn testen mooi op. Ben nu 5+4 en eigenlijk de laatste dagen alleen nog maar dye stealers. Voor mij is het een vorm van bevestiging dat het goed is, samen met mijn eigen onderbuik gevoel. Ik weet dat bij een miskraam je ook nog positief kan blijven testen, maar toch zie je verschil.

één maand geleden

Door testen wordt denk ik vooral gedaan door dames die een of meerdere miskramen hebben gehad. Bij mijn zoon 1 keer gestest en nooit er over nagedacht. Afgelopen juli een vroege miskraam gehad, door onderbuik gevoel ben ik toen blijven testen en mijn lijntje bleef vaag. Nu merkte ik dat ik heel onzeker was en het erg fijn vond om een oploop te zien, dit gaf mij een fijn en bevestigend gevoel dat het voor nu goed is.

één maand geleden

Hier ook een paar keer getest en oploop gezien. Heb 2 keer een ma gehad en toen liepen ze ook netjes op. Zegt dus allemaal niks. Het kan je enkel (onnodig) onrustig maken, terwijl de meeste zwangerschappen goed gaan. Als je kan zou ik niet meer testen. Je bent zwanger. Gefeliciteerd!

één maand geleden

Reactie op Peach_

Hier ook een paar keer getest en oploop gezien. Heb 2 keer een ma gehad en ...
Dankje voor je reactie!

één maand geleden

Reactie op lotusje1990

Door testen wordt denk ik vooral gedaan door dames die een of meerdere misk ...
Bedankt voor de reactie!

één maand geleden

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap in juli gewoon 1x getest met meerdere testen die positief aangaven en daarna niet meer. Dat is helaas een miskraam geworden. Ben nu weer zwanger (vandaag 4+0) en heb nu eens 2x keer getest met een paar dagen er tussen. Zag wel een oploop qua test maar merkte dat ik er wel vooral onrustiger door werd dus ik doe het nu ook niet meer. Positief is positief dus lekker van gaan genieten 🥰