9 Reacties

16 dagen geleden

Hi! Wat naar voor je zeg. Ik heb helaas ook een geschiedenis met herhaalde miskramen. Helaas de keren dat het mis ging liep ik ook ontzettend achter (minimaal 2 weken verschil met verwachte termijn). Helaas dus geen positief verhaal hier. Wel heb ik het in m’n omgeving meegemaakt dat er eerst niet zoveel te zien was, maar dat het echt aan de echo kwaliteit lag en er in het ziekenhuis dus wel opeens een vruchtje te zien was. Heel veel sterkte ✨

16 dagen geleden

Veel vroege miskramen gehad met vaak wel hetzelfde wel dooierzakje maar verder niets. Ik kan zeggen ik heb ook twee prachtige dochters en ben nu zwanger van mijn derde regenboog 🌈 baby. Het kan want omdat dit vaak spontaan gebeurt, of door een simpele fout tekorten luteale fase, ovulatie is niet goed, progesteron te laag kunnen ze best veel doen. Ik heb door gevochten omdat ze mij opgaven na 10 vroege miskramen maar ik heb er 14 doorstaan en deze zwangerschap is zwaar mentaal slopend je wilt stralen maar bent zo bang ‼️ maar eens komt echt die blijvertje en vaak verrast moeder natuur ons met nog een zegening erna. Ja de herhaalde miskramen poli ik vind het kansloos! Je zit tussen hoog zwangere vrouwen, beetje tact kan dan wel. Maar ja ik ken een vriendin die heeft geen miskraam gehad maar heeft wel PCOS en nadat ze clomid kreeg veelgebruikt middel om zwangerschappen te bevorderen was ze zo zwanger 🤰🏼 en goed zwanger. Sorry dat je deze pijn moet meemaken..! Geef de moed niet op. Iedereen zei mij ook altijd ja wonders gebeuren straks zie je wel een baby op de echo, ja net als jou beschermde ik mijzelf voor de mogelijke teleurstelling. Ik wens je oprecht heel veel succes en sterkte!

16 dagen geleden

Hè, helaas kan ik je ook geen goed verhaal vertellen. Het kan wel eens zo zijn dat ze bij 5-6 weken niks zien en dan bij 7 wel, maar jij bent al bijna 8 weken, dan moet er echt een embryo met kloppend hartje te vinden zijn. Ik had dit ook begin dit jaar en heb toen de zwangerschap afgebroken. Ik hoop dat de gynaecoloog iets kan vinden waarom je al meerdere miskramen hebt gehad, want dat lijkt me erg verdrietig. Succes, sterkte en zorg goed voor jezelf! 🫂

16 dagen geleden

Hi , super rot allemaal. Ik heb het zelf ook meegemaakt en een lege dooierzak met 7 weken ben een week later weer langs geweest en toen was het nog steeds niets. Ik heb van mijn arts utrogestan gekregen want waarschijnlijk was dat de oorzaak van de miskraam. Wellicht dat dit helpt voor een volgende keer ? Sterkte ❤️

16 dagen geleden

Wat naar.. als eerste sterkte gewenst. Ik heb helaas ook ervaring met 2 miskramen. Ik heb 2 goede tips voor je: laat alle schildklier waardes prikken (TSH, T4vrij) Mochten deze niet goed zijn, is dat gelukkig goed op te lossen dmv medicatie. Doordat ik 2 miskramen gehad heb, heb ik doorgedramd bij de kliniek om extra progesteron te krijgen. In Belgie is dit de standaard procedure bij herhaalde miskramen, maar er is niets 100% bewezen. In Nederland zijn ze nog niet zo ver helaas. Ik ben inmiddels 8+2 en we hebben ein-de-lijk een goede eerste echo gehad, (ik denk) mede dankzij het extra progesteron. Toitoi 🙏

16 dagen geleden

Reactie op Xferti

Wat naar.. als eerste sterkte gewenst. Ik heb helaas ook ervaring met 2 mis ...
Bedankt voor je reactie. Ik heb vanaf het begin van deze zwangerschap progesteron creme in mijn liezen gesmeerd , 2x op een dag. Daarnaast heb ik ook in deze forum gelezen dat een kliniek in Duitsland bekend is , misschien zegt de naam Cuypers Cuypers je iets . Ik heb hier ook aangemeld omdat ik lees dat ze in NL Niet zo ver zijn met bepaalde onderzoeken en dat ze vaak alleen maar bloedprikken. Hopelijk verloopt je zwangerschap goed❤️

16 dagen geleden

Bedankt allemaal Voor jullie reacties❤️

15 dagen geleden

Reactie op Momof2girls🩷

Hi! Wat naar voor je zeg. Ik heb helaas ook een geschiedenis met herhaalde ...
Wat vervelend zeg😓.. had je toen wel nog zwangerschaps symptonen of dat helemaal niet meer?

14 dagen geleden

Reactie op mommytobe23!

Wat vervelend zeg😓.. had je toen wel nog zwangerschaps symptonen of dat he ...
Jawel! Daarom kwam het ook zo onverwacht. M’n lichaam heeft de miskraam niet zelf opgemerkt.