8 Reacties

één maand geleden

Hier gisterochtend bloed verlies, daarna telkens wat minder en nu soms een beetje roze, bruine afscheiding tijdens het afvegen. Ik vind het echt mege spannend. Gister naar de verloskundige gebeld en ik mag aanstaande dinsdag komen voor een vroege echo. Anders had ik mijn eerste afspraak pas 27 september

één maand geleden

Ik heb al sinds 24-8 elke dag bij het naar de wc gaan af en toe bruin bloedverlies. Het is 2x een beetje erger geweest, verder niet. Mn testen lopen op. Zolang ik geen erge buikpijn krijg en veel rood bloedverlies met stolsels geeft de arts aan dat het voor nu oké is. Ik ken veel vrouwen die een vorm van bloedverlies hebben gehad, 2 die zelfs dachten echt ongesteld te zijn en zwanger bleken. Het kan echt vanalles zijn… dus ik herken wel je gevoel, nog 2 weken tot de echo🙏🏼🍀

één maand geleden

Reactie op MaikeRN

Ik heb al sinds 24-8 elke dag bij het naar de wc gaan af en toe bruin bloed ...
Wat spannend! Ik moest vandaag naar het ziekenhuis ivm buikpijn. Toch een miskraam gehad helaas. Ik duim voor jou dat het allemaal goed gaat! 🥰

één maand geleden

Reactie op Daantje1212

Hier gisterochtend bloed verlies, daarna telkens wat minder en nu soms een ...
Wat fijn dat je eerder terecht kan! Ik heb toch een miskraam gehad helaas. Hou je ons op de hoogte? ❤️

één maand geleden

Reactie op Sammy-yo

Wat spannend! Ik moest vandaag naar het ziekenhuis ivm buikpijn. Toch een m ...
Onee wat onwijs verdrietig 😞 pas goed op jezelf en neem een lekkere borrel!😘

één maand geleden

Reactie op MaikeRN

Onee wat onwijs verdrietig 😞 pas goed op jezelf en neem een lekkere borrel ...
Haha ga ik doen! Hou je ons op de hoogte? ❤️

één maand geleden

Reactie op Sammy-yo

Wat fijn dat je eerder terecht kan! Ik heb toch een miskraam gehad helaas. ...
Ah sterkte! Wat verdrietig. Hopelijk kun je het een plekje geven❤️ Ik zou je op de hoogte houden!