87 Reacties

9 dagen geleden

Reactie op EvenwichtigeLibel708953

Tussen een paar dagen en een paar maanden bedoel ik!
Een paar maanden is heel lang inderdaad. Een wachtperiode zou mij inderdaad ook helpen. Ik wacht de afspraak met de gynaecoloog af en als het dan nog niet op gang gekomen is dan toch maar medicatie. Dan kan ik er op mijn werk hopelijk ook een “griepje” van maken.

9 dagen geleden

Reactie op Emmily23

Lieve dames, bedankt voor het delen van jullie verhalen. Wij hebben gistere ...
Heel veel sterkte gewenst❤️

9 dagen geleden

Voor diegene die nog op het wachtbankje zitten of ervaring hebben: hebben jullie nog lang last gehad van zwangerschapskwalen? Ik ben nog best misselijk en merk dat dat het wachten wel pittig maakt. Hoe gaan jullie hiermee om?

9 dagen geleden

Reactie op Lisette82

Voor diegene die nog op het wachtbankje zitten of ervaring hebben: hebben j ...
Ik had tot aan de miskraam nog volop klachten, die waren ongeveer een week na de miskraam allemaal weg. Dit is wel een van de redenen geweest dat ik het met medicatie heb opgewekt en niet nog langer wilde wachten.

8 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Ik had tot aan de miskraam nog volop klachten, die waren ongeveer een week ...
Ja geldt voor mij precies hetzelfde! Ook al was het al gestopt met groeien, toch was ik nog erg misselijk en kon ik niet tegen geuren en bepaald soort eten.

7 dagen geleden

Dank jullie wel voor jullie reactie. Vandaag gebeld voor een afspraak en helaas kan ik pas over 1 week terecht.

7 dagen geleden

Met 8 weken heb ik een goeie echo gehad. Gisteren met 10 weken heb ik een termijnecho gehad en het slechte nieuws gekregen dst het hartje niet meer klopt. Na 8+5 is die gestopt met groeien. Nu moet ik wachten op de miskraam. Hoelang hebben jullie gewcht?

7 dagen geleden

Reactie op bebegimm2021

Met 8 weken heb ik een goeie echo gehad. Gisteren met 10 weken heb ik een t ...
Ach veel sterkte! Heftig als je nog niet zo lang geleden wel een goede echo had. Ik heb afgelopen donderdag slecht nieuws gehad en nog in afwachting. Sterkte! ❤️

7 dagen geleden

Reactie op Lisette82

Ach veel sterkte! Heftig als je nog niet zo lang geleden wel een goede echo ...
Ik heb zojuist rood bloedverlied gehad met best veel stolsels. Maar zonder buikkrampen. Zou het al klaar zijn of kan ik nog meer verwachten. Weet iemand dst?

7 dagen geleden

Reactie op bebegimm2021

Ik heb zojuist rood bloedverlied gehad met best veel stolsels. Maar zonder ...
Meestal is het zo'n beetje 'klaar' als het vruchtzakje er uit is gekomen. Dat ziet er uit als een gelig zakje, gevuld met water. Maar het bloeden kan nog wel een week aanhouden, inclusief wat stolsels.

7 dagen geleden

Wat verdrietig dames. Ik heb het drie keer gemaakt. Nu weer in verwachting en morgen mijn tweede echo. Te spannend. Geen onbezorgde zwangerschap meer. Los van mijn ‘uitslag’ morgen voel ik nu even met jullie mee. Intens verdrietig en voor veel ook een eenzaam proces. Mij heeft het destijds geholpen het juist wel heel open op mijn werk etc te vertellen. Ik wist niet dat ik op zoveel erkenning kon rekenen. Ik wens jullie iig veel sterkte de komende periode.

6 dagen geleden

Helaas vanmorgen ook te horen gekregen dat het hartje niet meer klopte. Nu 10+5 maar het kindje is al gestopt met groeien bij 8+. Nu wachten op een miskraam. Voor de vierde keer :(

6 dagen geleden

Reactie op Rojo

Helaas vanmorgen ook te horen gekregen dat het hartje niet meer klopte. Nu ...
Wat vervelend. Veel sterkte❤️

6 dagen geleden

Reactie op Rojo

Helaas vanmorgen ook te horen gekregen dat het hartje niet meer klopte. Nu ...
Jeetje wat heftig en ontzettend verdrietig! 🥺 heel veel sterkte en hopelijk mag je de volgende zwangerschap een kindje in je armen sluiten. Het is je gegund! 💜
Helaas hier ook net te horen gekregen, onze tweede miskraam. Vorige keer heb ik eerst gewacht, toen tabletten genomen maar helaas eindigende dit in een zaterdagnacht op de ok voor curretage. Nu weet ik nog niet zo goed waarvoor ik kies..

5 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Helaas hier ook net te horen gekregen, onze tweede miskraam. Vorige keer he ...
Oh wat verdrietig! Succes met je keuze. 🙏🏼 Ik ben vandaag met medicatie gestart.

5 dagen geleden

Hallo lieve allemaal, het blijft hartscheurend om te lezen. Ik ben momenteel al 3 weken aan het wachten sinds we het gehoord hebben. Het kindje was toen al 2 weken overleden dus ik zit in totaal op 5 weken. Ik heb krampen gehad, pijn en bloedverlies maar het zet niet door. Het wachten is zwaar en sommige dagen gaan goed, anderen niet. Officieel mag ik nog 1 week wachten, maar er zal een verwijzing naar ‘t ziekenhuis aangevraagd worden omdat daar ook tijd overheen gaan. Het doet pijn

5 dagen geleden

Reactie op Rojo

Helaas vanmorgen ook te horen gekregen dat het hartje niet meer klopte. Nu ...
Heel veel sterkte gewenst🤍

Reactie op Rojo

Helaas vanmorgen ook te horen gekregen dat het hartje niet meer klopte. Nu ...
Heftig Rojo voor de vierde keer. Ik ga nu mijn tweede keer in. Ben benieuwd; laat je de natuur zijn werk doen of ?

5 dagen geleden

Hoi lieve meiden, Net m'n 2e echo gehad. Bij de eerste echo 6+3 een mooi kloppend hartje te zien en nu bij de 2e echo 3 weken later helaas geen kloppend hartje meer. De verloskundige denkt dat het na de 1e echo snel gestopt is met kloppen. Heel verdrietig, omdat we er al zo'n tijd naartoe leven en na alle ziekenhuisonderzoeken zo blij waren dat het gelukt was. Nu moet ik kijken of ik wacht tot m'n lichaam het zelf opruimt of dat ik het met een pilletje doe. Waar hebben jullie voor gekozen? Veel sterkte allemaal 🩷