87 Reacties

3 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Nee dat hoeft geen fijne zeef te zijn, de stolsels die uit je lijf zullen k ...
Ohh goed om te weten! Dankjewel (: Lukt het jou een beetje om het te verwerken/een plekje te geven? Ik merk dat ik heel erg down en verdrietig ben en niet meer geniet van leuke uitstapjes. Nou is het natuurlijk nog heel vers, maar ik wil zo graag weer genieten van het leven.

3 dagen geleden

Reactie op Liesjee-18mei

Ohh goed om te weten! Dankjewel (: Lukt het jou een beetje om het te verwer ...
Mijn miskraam was begin april van dit jaar en het heeft wel even geduurd voordat ik er 'overheen was'. Bij mij had het een iets langere nasleep en dat gaf frustratie omdat ik daardoor nog niet opnieuw mocht starten met een nieuwe ivf ronde. Omdat er bij mij geen hartslag is geweest en twijfel of er nou wel of niet een vruchtje is geweest, kon ik de miskraam zelf wel makkelijker een plek geven. Dat komt denk ik ook omdat ik vorig jaar augustus met bijna 20 weken zwangerschap afscheid moest nemen van mijn dochter. (Ze zou niet levensvatbaar zijn) Dat heeft er wel iets meer ingehakt bij mij. Maar jouw verdriet mag er zeker zijn. Dat je je down voelt is heel normaal en dat je nu even niet geniet ook. Dat komt echt wel weer. Eerst de miskraam maar doorkomen, dan wat tijd nemen om te rouwen en daarna komen de fijne dingen van het leven wel weer terug. Rouwen is een proces dat komt met golven, de ene keer is het verdriet meer aanwezig dan de andere keer. De leuke uitstapjes worden vanzelf weer leuk en dat mag ook gewoon. Maar neem eerst even de tijd om dit te verwerken en geef je lijf de rust die het nodig heeft om te herstellen.

één dag geleden

Wij hebben vandaag onze termijn echo gehad en helaas te horen gekregen dat het hartje is gestopt met kloppen bij 9 weken 1 dag zwangerschap, nu moeten we wachten tot mijn lichaam het vruchtje gaat afstoten er was nog geen enkele teken van beginnende miskraam te zien dus ben heel benieuwd hoe lang dit zal gaan duren ondertussen zijn we aan het bijkomen van dit vreselijke nieuws en alles aan het laten bezinken 💔

één dag geleden

Reactie op Wonder940225

Wij hebben vandaag onze termijn echo gehad en helaas te horen gekregen dat ...
Wat verdrietig zeg. Heel veel sterkte gewenst. Bij mijn echo was er donderdag ook nog teken van een beginnende miskraam te zien. Toch is het vannacht vanzelf begonnen. Mocht je het te lang vinden duren dan kan je altijd om medicatie vragen.

11 uur geleden

Vanmiddag onze eerste echo 8+4, zo ontzettend spannend en we hadden er zo veel zin in. Helaas geen kloppend hartje en gaf aan 7+2. Zo niet verwacht, ik voelde me zo goed..

10 uur geleden

Hoi meiden, heel veel sterkte allemaal 🫶💕 ik heb in juni een slechte termijn echo gehad. Ik leef met jullie mee💕