Hi meiden,
Ik plaats dit topic, omdat ik het van me af wil schrijven en graag contact wil met meiden die dit ook hebben meegemaakt.
Zelf ben ik bijna 34 en voor het eerst zwanger. Ik ben nu 10+2.
Op 19 september hebben wij voor het eerst een echo gehad. Ik zat toen op 8+2, maar het vruchtje was berekend op 6+5. De vk gaf aan dat ze nog niet exact kon meten, alles was verder goed en ook een kloppend hartje te zien.
Gister de 2e echo gehad, deze moest inwendig gebeuren, omdat het van buitenaf moeilijk te vinden was.
Wij kregen vrijwel direct te horen dat het niet goed is. Mijn baarmoeder is onrustig en ze zag dat het niet gegroeid was.
Dit hadden we totaal niet zien aankomen. Natuurlijk wel in het achterhoofd, dat het mis zou kunnen gaan. Maar je gaat er niet van uit.
Het gaat dus een miskraam worden, waar ik nu op moet en wil wachten. Vooral omdat ik wil dat mijn lichaam dit zelf gaat doen.
Volgende week heb ik opnieuw een afspraak met de vk, om te zien of er al wat vanzelf gebeurd is.
Het is zo verschrikkelijk om hier op te wachten, ik ben intens verdrietig.
Ook heb ik momenteel nog nergens last van. Geen bloedverlies, geen extreme krampen. Dat maakt het allemaal ook nog zo onwerkelijk.
Overigens heb ik wel vrede met het feit dat dit gebeurd, omdat het anders waarschijnlijk sowieso niet goed zou zijn. En liever nu, dan nog later.
Liefs