9 Reacties

één maand geleden

iemand die weet wat het kan zijn en of het er bij hoort. ik had het niet zo erg bij mijn eerste

één maand geleden

Ik weet niet of het iets met je maagverkleining te maken heeft van 5 jaar terug, maar ook ik heb maagpijn vanaf een week na mn positieve test. Ik slik omeprazol ervoor 20mg En slik daarnaast suprimal en soms een rennie

één maand geleden

Neem ook vooral snachts wat te eten als je er wakker van wordt, dat kan ook helpen het wat te verminderen.

één maand geleden

Reactie op Pinkstarlady

Ik weet niet of het iets met je maagverkleining te maken heeft van 5 jaar t ...
wat voor medicijnen is dat ? maag beschermer en ?

één maand geleden

Reactie op MaikeRN

Neem ook vooral snachts wat te eten als je er wakker van wordt, dat kan ook ...
ja dat doe ik dan wel maar ben zo bang dat er wat mis is omdat een maagverkleining tog risico’s mee brengt ook voor later.

één maand geleden

Reactie op jeaylinn

wat voor medicijnen is dat ? maag beschermer en ?
Ja omeprazol is een maagbeschermer en de suprimal die ik gewoon koop bij kruidvat werkt voor mij dat ik wat minder misselijk ben

één maand geleden

Reactie op Pinkstarlady

Ja omeprazol is een maagbeschermer en de suprimal die ik gewoon koop bij kr ...
ooo oké ik ga ff kijken dankjewel 🙏🏼

één maand geleden

Ik heb ook met vlagen veel maagpijn en herken dit niet van eerdere zwangerschappen. Het lijkt wel wat te beteren wanneer ik gegeten heb. Ik ben niet misselijk.

één maand geleden

Reactie op KatrienH

Ik heb ook met vlagen veel maagpijn en herken dit niet van eerdere zwangers ...
vandaag naar de dokter geweest. heb poep moeten inleveren ze gaan kijken of ik een bacterie heb in me maag en als dat zo is is de kans ook groot dat er maag zweer zit. dus over 2 dagen hoor ik het. voor nu omeprazol gehad