11 Reacties

één maand geleden

Hii, vitaliteitsecho wordt bij 7 weken al gedaan. Dan kunnen ze ook meteen kijken hoe ver je al bent en want de uitgerekende datum dus is. Ik heb mijn vitaliteitsecho vóór mijn eerste afspraak bij de verloskundige.

één maand geleden

Reactie op Martha24

Hii, vitaliteitsecho wordt bij 7 weken al gedaan. Dan kunnen ze ook meteen ...
Ik begrijp wat je zegt maar mijn verloskundige wil niet eerder een echo inplannen of überhaupt mij op bezoek laten komen. Ik wil graag zo snel mogelijk heen want ik denk dat ik al veel verder heen ben maar aangezien ik net ongesteld ben geweest denk hun niet dus hoe kan ik daar Achterkomen en gewoon eerder al heen kunnen gaan.

één maand geleden

Echo praktijk in de buurt zoeken en zelf een vroege echo kopen

één maand geleden

Waarom zou je graag eerder naar de verloskundige willen? Is iets waar je zorgen over maakt ofzo? Zelf heb ik 26-9 een echo en zal de verloskundige na mijn vakantie zien 14-10

één maand geleden

En een digitale doen? Dan kun je ongeveer bekijken hoe ver je bent. Heb je een foto van je positieve test? Uit ervaring kan ik dan vaak wel ongeveer aflezen hoe ver je zou zijn

één maand geleden

Reactie op doreenk

Echo praktijk in de buurt zoeken en zelf een vroege echo kopen
Oo dat wist niet dat kon.

één maand geleden

Reactie op doreenk

Waarom zou je graag eerder naar de verloskundige willen? Is iets waar je zo ...
Ik heb met m’n eerste zwangerschap en pas met 14 weken gezien/ achter gekomen. Waardoor ik nu echt heel groot behoefte heb om het eerder te zien het bewuste mee te mogen maken. Dat lange voor me kan houden. En nog meer zelf mogen en kunnen genieten.

één maand geleden

Reactie op MariekeD1986

En een digitale doen? Dan kun je ongeveer bekijken hoe ver je bent. Heb je ...
Test half 10 in avond gedaan op 1 september foto’s gemaakt dagen later ik ben beurt 😊

één maand geleden

Reactie op 2 de zwangerschap 🍀

Ik heb met m’n eerste zwangerschap en pas met 14 weken gezien/ achter gekom ...
Heb je dat ook al zo uit gelegd aan de verloskundige? Zo nee, misschien handig om dat eens te doen En zeker overwegen of je zelf een echo wilt kopen zoals ik al aan gaf En als je het wel gezegd hebt tot niet het antwoord krijgt wat je hoopt, wilt of fijn bij voelt Is het dan wel de verloskundige waar je verder mee wilt Ik zeg niet dat je dat moet Maar het is wel belangrijk dat je een goed gevoel hebt

één maand geleden

Reactie op 2 de zwangerschap 🍀

Test half 10 in avond gedaan op 1 september foto’s gemaakt dagen later ik b ...
Dit ziet er uit als een prima streepje tussen 3,5 en 4,5 week zwanger dus ik zou je nu rond de 4,5 en 5,5 week schatten. Dan zou ik echt nog wel even wachten met de echo. De test is mijns inziens niet knallend genoeg dat je op 1 september al verder was dan je dacht