4 Reacties

één maand geleden

Ik zou wachten tot de termijn echo. Snap dat je het graag snel wilt vertellen aan je naasten! Maar lijkt me lastig als je naaste (in dit geval je dochter) het aan iedereen vertelt met wie je het niet zou willen delen als het niet goed gaat. Ik zou dat lastig vinden. Maar aan de andere kant is de kans na de eerste echo ook wel klein dat het mis zou gaan

één maand geleden

Hier hetzelfde, ik vind het ook lastig wanneer we het met dochter van 4.5 kunnen delen.. In juli een miskraam gehad. Dus ik neig er naar om te wachten tot de termijnecho, maar twijfel of we het miss bij 8 weken al delen.. moeilijk

één maand geleden

Hier hebben we dat met onze zoon. Die wordt in november 6 jaar, dus die krijgt alles mee en mengt zich lekker in gesprekken. A.s. donderdag hebben we de afspraak staan, dan ben ik 6.3 Kans is natuurlijk dat er nog geen hartje te horen is, maar dat mag de pret niet drukken. Hij hoort bij ons gezin en wij willen dit met hem delen.

één maand geleden

Mijn dochter is nu 5 jaar en ik heb ervoor gekozen het haar meteen te vertellen met 5 weken.. Mocht het misgaan, hopelijk niet, maar zal ze dat ook meekrijgen. Ze heeft het tot nu toe een verrassing gehouden voor de buitenwereld. Vind dat super knap van haar! Ik zou het ook niet erg vinden als het haar niet was gelukt. Dan is dat niet aan haar te wijten maar aan mij dat ik het dan verteld heb. Als jij van je kind weet dat ze het gaat vertellen en je wil dat niet heb je wellicht de keuze al gemaakt.