11 Reacties

één maand geleden

Hi wat leuk! Wij hebben 26-9 de eerste echo als alles goed is gaan we het de volgende dag onze beide ouders vertellen. Met vrienden en familie wachten wij op echo nummer 2 die is ook al gepland dat weekend daarna vieren wij onze housewarming/verjaardag en in het bedank woordje gaan we het dan vertellen. Maar eerst afwachten tot 26e

één maand geleden

Wij hebben het na 1 week erachter zijn gekomen al verteld aan ons familie, nu 6+3. Na de eerste echo kan ik mij denk ik niet lang meer inhouden voor iedereen het weet 😄 en vind ik ook niet nodig. Mis gaan kan het altijd, ook later in de zwangerschap

één maand geleden

Reactie op Jit95

Hi wat leuk! Wij hebben 26-9 de eerste echo als alles goed is gaan we het d ...
Oh wat spannend! Heel veel succes met jullie eerste echo!

één maand geleden

Reactie op babytoetie

Wij hebben het na 1 week erachter zijn gekomen al verteld aan ons familie, ...
Ah ja het liefst schreeuw ik het ook al van de daken inderdaad mis gaan altijd. Maar wil toch wachten tot er echt een echo is zodat we die erbij kunnen laten zien met het delen van het nieuws. De komende 2 weken zullen zwaar zijn. Wanneer hebben jullie je eerste echo als ik vragen mag? 😊

één maand geleden

Wij hebben onze familie en mensen die dichtbij ons staan al gelijk verteld de ene vind het te vroeg maar ik denk meer... mocht er iets gebeuren staan deze mensen allemaal klaar als het nodig zou zijn🙏

één maand geleden

Wij hebben het ook in de week verteld dat we er achter kwamen. Inmiddels 2 weken geleden. Vinden het fijn dat als er wat gebeurd ze het al weten en we zijn wat dat betreft een open boek dus onze “close circle” het direct verteld. 11 mei uitgerekend volgens eigen berekening en 1 oktober de eerste echo!

één maand geleden

Reactie op Debbbbbb

Wij hebben het ook in de week verteld dat we er achter kwamen. Inmiddels 2 ...
Oh super spannend volgens mijn berekeningen ben ik 12 mei uitgerekend en ook 1 oktober eerste echo! Ik heb mijn beste vriendin die was bij het testen erbij het meteen verteld en mijn vriend heeft het zijn opa verteld mocht er wat gebeuren is er toch iemand in onze beide cirkels waar we terecht kunnen 🫶🏻 Succes met de eerste echo!

één maand geleden

Wij hebben het (noodgedwongen) in week 4 aan mijn schoonouders verteld ivm een weekend Disney die zij een week voor de uitgerekende periode aan het plannen waren. Wij hadden muffins gemaakt en in de trommel sokjes met daarin een kaartje "aankomst mei 2025". Nu wel heel erg leuk om het nieuws gedeeld te hebben. Vrijdag gaan we het mijn ouders ook vertellen.

één maand geleden

Reactie op Wonder940225

Ah ja het liefst schreeuw ik het ook al van de daken inderdaad mis gaan alt ...
Wij hebben komende dinsdag ons echo🤍

één maand geleden

Wij hebben het bij de eerste zwangerschap ook meteen bij week 4 verteld aan onze ouders.. bij 6 weken al aan naaste vrienden en naaste familie. Niet omdat het moest, maar omdat we dat prettig vonden. Als het wel mis zou gaan dan wil je er ook over kunnen praten met hun.. dus wij vonden het absoluut geen probleem om het zo vroeg te delen 😍

één maand geleden

Wij hebben besloten het morgen mijn ouders te gaan vertellen en in het weekend zijn ouders. Allebei hebben we er moeite mee het voor ons te houden tot de eerste echo. En voordat we onszelf voorbij praten willen we het liever al verteld hebben samen met elkaar aan onze ouders. We gaan 2 boxjes maken met sokjes een kaartje en test erin. In het doosje schrijven we dan willen jullie mijn opa en oma worden en dat geven we dan aan onze ouders. Heel spannend om het te gaan vertellen maar heb er ook zin in!