66 Reacties

22 dagen geleden

Niet 🤣 wij wachten tot de geboorte. Vandaag tijdens de echo nog gezegd dat ze echt niks mag verklappen. Maar ik zou het niet al volgende week doen maar minimaal tot 16 weken wachten. Dan is de kans op een foute aanname kleiner.

22 dagen geleden

Wij hebben een pretecho met 14 weken geboekt, bij m'n zoontje net zo gedaan en was beide keren heel duidelijk te zien! Ik had totaal geen voorkeur, maar was wel héél nieuwsgierig (en ongeduldig 😂)!

22 dagen geleden

Wij kunnen niet wachten tot 20 weken. Dus wij kiezen voor 16 weken pretecho, omdat dat mooi tussen de 13 weken en 20 weken echo valt 😜

22 dagen geleden

Wij hebben een pretecho geboekt met 15 weken. Dan mag mn dochter (3) ook mee. Maar vandaag met de 13 weken echo was het al vrij duidelijk te zien. Tenzij ons kind een zeldzame afwijking heeft waardoor het drie benen krijgt.😅

22 dagen geleden

Ik kan niet wachten tot de 20 weken echo hoor. Met mijn dochter en zoontje ook met 14/15 weken een pretecho gedaan en nu doen we het zelfs met 13 weken. Morgen hebben we de geslachtsecho, ben heel benieuwd. We willen heel graag nog een meisje maar de nub wees uit op een jongetje dus we’ll see 🤪

22 dagen geleden

Ik heb vandaag 12w4d niptest laten doen volgende week weten we het zeker , maar gynaecoloog kon het vandaag op echo ook al zien

22 dagen geleden

Reactie op MomLunaS

Ik kan niet wachten tot de 20 weken echo hoor. Met mijn dochter en zoontje ...
Oeh spannend! Ben benieuwd wat het wordt en of het al goed te zien is met 13 weken! Hoor het graag 😜

22 dagen geleden

Wij hebben 19 november een pretecho staan voor het geslacht. Gister de 13 weken echo gehad maar daar was nog niks op te zien, terwijl bij ons zoontje toen duidelijk al te zien was dat het een jongen was🙈🙈

22 dagen geleden

Wij wachten tot bij de geboorte. Eerste wisten we het wel, omdat mijn man dit graag wilde. Nu wordt het een verrassing ☺️☺️

22 dagen geleden

Wij doen met 16 weken een geslachtsecho. Mijn zoon van 10 gaat dan ook mee en heeft de belangrijke taak om te vertellen of hij een broertje of een zusje krijgt.

22 dagen geleden

wij gaan over kleine 2 weken! Met 14+2, de reden is gewoon omdat ik het wil weten en het kan vanaf 14. En zodra het kan wil ik het graag weten, puur nieuwsgierig 😂

22 dagen geleden

Wij hebben een pretecho met 14+6 weken ingepland. Nog iets meer dan 2 weken, ben benieuwd.

21 dagen geleden

Reactie op MomLunaS

Ik kan niet wachten tot de 20 weken echo hoor. Met mijn dochter en zoontje ...
Wat leuk!! Wij hebben straks ook de pret geslachtsecho met 13+3. Spannend of het al te zien is! Veel plezier straks en laat je het weten? ;-)

21 dagen geleden

Mijn zus is echoscopist en die gaat bij ons over 2 weekjes (bij 15+3) de geslachtsecho doen 🥰

21 dagen geleden

Reactie op Baby 2 - mei 2025

Wij doen met 16 weken een geslachtsecho. Mijn zoon van 10 gaat dan ook mee ...
Ja hier ook hetzelfde! Zo blijven de kinderen erbij betrokken en hebben ze zelf ook een rol. Zo schattig 🥰

21 dagen geleden

Reactie op MenF23

Wij kunnen niet wachten tot 20 weken. Dus wij kiezen voor 16 weken pretecho ...
Zo heb ik het ook gepland. Al vind ik het nu wel lang wachten😅

21 dagen geleden

Met 16 weken via een pretecho maar ook omdat onze dochter dan mee kan (en met 20 weken geen kinderen mee mogen) dus dan komen we er met zijn drietjes achter wat het wordt :)

21 dagen geleden

15 weken pret echo 🩷💙 net zo als me zoontje 4 jaar geleden

21 dagen geleden

Wij hebben de geslachtsecho staan met 13+5 dagen 😊

21 dagen geleden

Reactie op Pukkie5

Zo heb ik het ook gepland. Al vind ik het nu wel lang wachten😅
Haha ja ik ook! 🙈