Ik ben mega benieuwd waar jullie voor kiezen mbt het geslacht.
Wachten jullie helemaal? Doe je een pretecho en zoja met hoeveel weken? Of wacht je tot de 20 weken echo?
Heel benieuwd waar jullie voor kiezen en waarom.
Wij twijfelen zo! Wouden eerst wachten tot 20 weken maar nu ik las dat ik er volgende week eogenlijk al achter kan komen (14 weken) met een geslachtecho is dat toch ook wel heeel verleidelijk! 😅😅
Benieuwd naar jullie keuzes!
Niet 🤣 wij wachten tot de geboorte. Vandaag tijdens de echo nog gezegd dat ze echt niks mag verklappen.
Maar ik zou het niet al volgende week doen maar minimaal tot 16 weken wachten. Dan is de kans op een foute aanname kleiner.
Wij hebben een pretecho met 14 weken geboekt, bij m'n zoontje net zo gedaan en was beide keren heel duidelijk te zien! Ik had totaal geen voorkeur, maar was wel héél nieuwsgierig (en ongeduldig 😂)!
Wij hebben een pretecho geboekt met 15 weken. Dan mag mn dochter (3) ook mee.
Maar vandaag met de 13 weken echo was het al vrij duidelijk te zien. Tenzij ons kind een zeldzame afwijking heeft waardoor het drie benen krijgt.😅
Ik kan niet wachten tot de 20 weken echo hoor. Met mijn dochter en zoontje ook met 14/15 weken een pretecho gedaan en nu doen we het zelfs met 13 weken. Morgen hebben we de geslachtsecho, ben heel benieuwd. We willen heel graag nog een meisje maar de nub wees uit op een jongetje dus we’ll see 🤪
Wij hebben 19 november een pretecho staan voor het geslacht.
Gister de 13 weken echo gehad maar daar was nog niks op te zien, terwijl bij ons zoontje toen duidelijk al te zien was dat het een jongen was🙈🙈
Wij doen met 16 weken een geslachtsecho. Mijn zoon van 10 gaat dan ook mee en heeft de belangrijke taak om te vertellen of hij een broertje of een zusje krijgt.
wij gaan over kleine 2 weken! Met 14+2, de reden is gewoon omdat ik het wil weten en het kan vanaf 14. En zodra het kan wil ik het graag weten, puur nieuwsgierig 😂
Met 16 weken via een pretecho maar ook omdat onze dochter dan mee kan (en met 20 weken geen kinderen mee mogen) dus dan komen we er met zijn drietjes achter wat het wordt :)