Ik ben mega benieuwd waar jullie voor kiezen mbt het geslacht.
Wachten jullie helemaal? Doe je een pretecho en zoja met hoeveel weken? Of wacht je tot de 20 weken echo?
Heel benieuwd waar jullie voor kiezen en waarom.
Wij twijfelen zo! Wouden eerst wachten tot 20 weken maar nu ik las dat ik er volgende week eogenlijk al achter kan komen (14 weken) met een geslachtecho is dat toch ook wel heeel verleidelijk! 😅😅
Benieuwd naar jullie keuzes!
Wij hebben vanavond de geslachtsecho met 14+3. We hebben geen voorkeur, maar zijn wel echt héél benieuwd 🥰
We denken het zelf met de 13 wekenecho gezien te hebben, benieuwd of we het goed gezien hebben 🤭
Wij hebben volgende week woensdag de 13 weken echo met 13+3 dus misschien kunnen we het zelf dan al een beetje zien, maar op 4 dec hebben we de 16 weken echo met 16+3 dus dan weten we het sowieso 🩷🩵
Ach succes 😉 bij mij wou de kleine niet en moest ik hoesten daardoor draai ...
Deze baby wilde eerst ook niet.. beentjes gekruist.. navelstreng er tussen… maar.. na wat springen, even plassen, nog wat wiebelen en porren.. weten we dat we nog een jongetje mogen verwachten!💙
Wij hadden een pret echo gepland staan vandaag, nu precies 15 weken. Maar ik had afgelopen dinsdag controle bij de verloskundige en mijn nieuwsgierige man vroeg aan haar of ze al iets kon zien qua geslacht. Ze zei oh dan ga ik even extra goed naar kijken en ja hoor ze kon zien dat we een kleine meid krijgen. Dus hebben de pret echo van vandaag afgezegd. Scheelt toch weer zo’n 70 euro haha