325 Reacties
één maand geleden
Ik laat me morgen prikken en mijn verloskundige gaf aan dat ze me na +/- 3 dagen bellen met de uitslag. Is wel zonder nevenbevindingen, dus daarom misschien wat sneller?
één maand geleden
Nou ik heb zo iets raars.. vanochtend bloed geprikt en zojuist appt mijn verloskundige met dat alles goed is behalve mijn suiker en de vraag of ik echt nuchter was (dat was ik). Ik vroeg wat de uitslag betekent en vervolgens krijg ik geen antwoord meer. Dan ga ik me dus continue zorgen maken en kan ik waarschijnlijk niet slapen straks... Plus, hoe kan de uitslag van de NIPT + nevenbevindingen er zo snel zijn?! Ik ben helemaal in de war en bezorgd... niet leuk 😞
één maand geleden
Reactie op Nomi4
Nou ik heb zo iets raars.. vanochtend bloed geprikt en zojuist appt mijn ve ...
Ze prikken meestal voor algemene waardes ( en ik vermoed dat dat je uitslag was. Suiker, urine, etc ) en de NIPT. En dit buisje gaat naar een ander lab. Op z'n vroegt duurt dat 2-5 dagen maar kan ook 10 dagen duren. Ik snap je verwarring, had de VK duidelijker moeten maken.
één maand geleden
Mijn verloskundige zei ook dat het 10 werkdagen kon duren, maar we hebben vandaag de uitslag al ontvangen. Heb vorige week woensdag bloed geprikt, dus was binnen een week!
één maand geleden
Reactie op jw103
Als mensen het willen delen, is het bij jullie allemaal een goede uitslag? ...
Wij hadden ook bij zowel NIPT als nevenbevindingen een goede uitslag. Ik vond het ook spannend, voor mij ook de eerste zwangerschap.
één maand geleden
Reactie op Hophop
Ik heb afgelopen maandag getest en vanochtend uitslag ontvangen. Alles goed ...
Wat fijn! Waar hebben ze het getest?