85 Reacties

8 dagen geleden

Bij mij was het de vorige keer een dag of 10. En ook nu gaf de VK aan dat het ongeveer 10 dagen is.

8 dagen geleden

6 dagen, was best snel!

8 dagen geleden

Had het binnen 5 dagen

8 dagen geleden

Ik laat me morgen prikken en mijn verloskundige gaf aan dat ze me na +/- 3 dagen bellen met de uitslag. Is wel zonder nevenbevindingen, dus daarom misschien wat sneller?

8 dagen geleden

Ik heb vorige week woensdag laten prikken en tot nu toe nog niks gehoord! Bij m'n zoontje duurde het 7 dagen!

8 dagen geleden

Nou ik heb zo iets raars.. vanochtend bloed geprikt en zojuist appt mijn verloskundige met dat alles goed is behalve mijn suiker en de vraag of ik echt nuchter was (dat was ik). Ik vroeg wat de uitslag betekent en vervolgens krijg ik geen antwoord meer. Dan ga ik me dus continue zorgen maken en kan ik waarschijnlijk niet slapen straks... Plus, hoe kan de uitslag van de NIPT + nevenbevindingen er zo snel zijn?! Ik ben helemaal in de war en bezorgd... niet leuk 😞

8 dagen geleden

Reactie op Nomi4

Nou ik heb zo iets raars.. vanochtend bloed geprikt en zojuist appt mijn ve ...
Ze prikken meestal voor algemene waardes ( en ik vermoed dat dat je uitslag was. Suiker, urine, etc ) en de NIPT. En dit buisje gaat naar een ander lab. Op z'n vroegt duurt dat 2-5 dagen maar kan ook 10 dagen duren. Ik snap je verwarring, had de VK duidelijker moeten maken.

8 dagen geleden

Reactie op DutchGirlJay

Ze prikken meestal voor algemene waardes ( en ik vermoed dat dat je uitslag ...
Ahh okay dat wist ik niet. Ik dacht dat ik 1 uitslag zou krijgen. Dankjewel!

8 dagen geleden

Op maandag geprikt, vrijdagochtend de uitslag al binnen

8 dagen geleden

Wij met 4 dagen al!

7 dagen geleden

Mijn verloskundige zei ook dat het 10 werkdagen kon duren, maar we hebben vandaag de uitslag al ontvangen. Heb vorige week woensdag bloed geprikt, dus was binnen een week!

7 dagen geleden

Als mensen het willen delen, is het bij jullie allemaal een goede uitslag? Ook de nevenbevindingen? Wij gaan de NIPT wel doen maar is mijn eerste zwangerschap dus toch even spannend wat ervan te verwachten

7 dagen geleden

Reactie op jw103

Als mensen het willen delen, is het bij jullie allemaal een goede uitslag? ...
Ja hier alles goed, incl de nevenbevindingen! Vorige zwangerschap ook alles goed. En een geweldig dochtertje van 2,5 jaar nu

7 dagen geleden

Reactie op jw103

Als mensen het willen delen, is het bij jullie allemaal een goede uitslag? ...
Wij hadden ook bij zowel NIPT als nevenbevindingen een goede uitslag. Ik vond het ook spannend, voor mij ook de eerste zwangerschap.

7 dagen geleden

Ik heb vanmorgen de uitslag binnen gekregen, en vorige week woensdag geprikt. Dus 6 daagjes totdat die binnen was!

7 dagen geleden

Ik hoop deze week de uitslag te krijgen van de NIPT en nevenbevindingen. Afgelopen vrijdag heb ik geprikt.

7 dagen geleden

Ik had bij m'n vorige zwangerschap de uitslag al binnen 2 dagen😁

6 dagen geleden

Hier net de uitslag gehad, goed gelukkig, dus na een week!

4 dagen geleden

Ik heb afgelopen maandag getest en vanochtend uitslag ontvangen. Alles goed! Zo opgelucht! Zag op de brief dat de uitslag gister al bekend was. Dus best snel!

4 dagen geleden

Reactie op Hophop

Ik heb afgelopen maandag getest en vanochtend uitslag ontvangen. Alles goed ...
Wat fijn! Waar hebben ze het getest?