326 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op xkaaayleigh

Ja afgelopen vrijdag! Helaas nog geen uitslag…
Ah oke! Dan kan wel ‘ gewoon’ bij een tweeling ?

23 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Gewoon bij je counseling gesprek vragen hoe ze dat dan doen. Daar is dat verplichte gesprek voor.

23 dagen geleden

Pfff helaas! Ik was er al bang voor.. de mevrouw die mijn bloed afnam.. die kwam van een andere afdeling.. ze vulde op de computer ook alles verkeerd in tot 3x toe.. en toen zei ze, het is gelukt hoor! En wat ik toen letterlijk dacht… als dat maar goed gaat.. HELAAS DUS! Pech. Sorry dat ik het moet zeggen mevrouw, maar je bloed is zoekgeraakt en je zult het opnieuw moeten doen.. ik vind het heel vervelend voor u.. ja ik ook voor mezelf 🙈maar ik zag hem al een beetje aankomen.. en ze zal het vast niet expres gedaan hebben.. Pfffff kak! Maandag opnieuw..

23 dagen geleden

Ja! Zoals Emmy zegt krijg je van te voren een verplicht counseling gesprek, waarbij ze de voor- en nadelen bespreken.

23 dagen geleden

Reactie op annaniempje

Pfff helaas! Ik was er al bang voor.. de mevrouw die mijn bloed afnam.. die ...
Ow zo ellende dit hé 🫣 vooral als je al dit voorgevoel hebt hopelijk lukt het maandag wel in 1 keer goed.

23 dagen geleden

Iemand ook de NIPT laten doen met een tweeling ?
Ja! Maar ik vond het wel een moeilijkere beslissing dan met 1.

23 dagen geleden

Maandag geprikt en zojuist de uitslag ontvangen. Onderzoek was van Maastricht

23 dagen geleden

Reactie op annaniempje

Pfff helaas! Ik was er al bang voor.. de mevrouw die mijn bloed afnam.. die ...
Bij mij waren ze het de 1e keer ook kwijtgeraakt. Komt niet vaak voor, maar er zijn altijd uitzonderingen hè... 🥴

23 dagen geleden

Reactie op Appelmoes2

Ja! Maar ik vond het wel een moeilijkere beslissing dan met 1.
Ja ik ook; wat vond jij lastig ?

23 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Bij mij waren ze het de 1e keer ook kwijtgeraakt. Komt niet vaak voor, maar ...
Niet zo vaak voor...ik vind het bizar vaak voorkomen. Haha bij mijn zoontje van toen 11 maanden zijn ze 8 buisjes bloed kwijt geraakt. Snap nooit hoe dat kan 😅

23 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Bij mij waren ze het de 1e keer ook kwijtgeraakt. Komt niet vaak voor, maar ...
Ja de verloskundige zei ook 9 van de 10 krijgen we gewoon terug.. maar af en toe zit er helaas een uitzondering bij.. erg vervelend dat jij dat nu bent.. tja.. het is wat het is. Maandag nieuwe ronde nieuwe kansen!

23 dagen geleden

Ja ik ook; wat vond jij lastig ?
Ik vond het lastig dat de uitslag minder betrouwbaar is (als die positief is). En als er uit komt: er is met 1 kindje iets aan de hand, dan weet je niet welke. Dan zou je een vruchtwaterpunctie moeten doen om erachter te komen, maar daarmee breng je het gezonde kindje ook in gevaar. Uiteindelijk besloten de test wel te doen. Als het deels positief is doen we geen vruchtwaterpunctie. Uiteindelijk is de kans megagroot dat er niks uit de NIPT komt, dus ook daar maar op vertrouwen. Wat vond jij lastig?

23 dagen geleden

Reactie op MotherToBe

Hey vraagje, hoelang duurde het bloed afnemen ongeveer? En hoeveel buisjes ...
2 buisjes in totaal, is snel gebeurd!

23 dagen geleden

Hier ook vandaag de uitslag, vrijdag geprikt. Heel blij mee!😊

23 dagen geleden

Vorige week vrijdag geprikt en zojuist een goede uitslag binnen. Getest in het Erasmus MC

23 dagen geleden

Ik ook eindelijk mijn uitslag binnen, gelukkig goed :)

23 dagen geleden

Reactie op Appelmoes2

Ik vond het lastig dat de uitslag minder betrouwbaar is (als die positief i ...
Deze afwegingen hebben wij inderdaad ook gemaakt en op basis daarvan toch besloten het te doen. We hebben de uitslag zojuist binnen en alles is goed, maar wat je zegt het is minder betrouwbaar dan bij 1 kindje. We gaan er in ieder geval maar gewoon vanuit dat alles écht goed is.

23 dagen geleden

Reactie op Appelmoes2

Ik vond het lastig dat de uitslag minder betrouwbaar is (als die positief i ...
Precies; dit heb ik ook!

23 dagen geleden

Maandag geprikt en vrijdag binnen! Precies 5 werkdagen bij het VU Amsterdam!

23 dagen geleden

Maandag geprikt en zojuist deze vrijdag uitslag! Helemaal goed!