326 Reacties
22 dagen geleden
Reactie op joosje90
Zelf maar contact opgenomen of de uitslag al binnen was, helaas niet het ge ...
Hopelijk na het weekend uitslag. Bij mij bleek het lange wachten te liggen aan dat ze m’n bloed kwijt waren 🙈 maandag opnieuw prikken…
20 dagen geleden
Ik heb de 11e pas een prik afspraak, ik ben dan 12+6. Dus nog even wachten. Ik wil de nipt zonder nevenbevindingen, maar zag bij het maken van een prikafspraak dat er nevenbevindingen bij stonden. Ligt dit aan mij, is dat voor achter de schermen of is er gewoon echt iets fout gegaan daarmee?
19 dagen geleden
Ik heb Vrijdag 25-10 geprikt voor nipt test met nevenbevindingen en nog geen uitslag binnen.
De verloskundige zegt dat het echt 10 werkdagen en geen kalenderdagen kan duren dus voor Vrijdag zou mijn uitslag binnen moeten zijn. Dan is het precies 10 werkdagen. Meer mensen die lang moesten wachten op de uitslag?😁
19 dagen geleden
Reactie op Klavertje30
Niet doen.. bij mij duurde het ook langer en is gelukkig goed😊
Hoelang duurde het bij jou?
19 dagen geleden
Reactie op joosje90
Zelf maar contact opgenomen of de uitslag al binnen was, helaas niet het ge ...
Inmiddels al binnen?
19 dagen geleden
Reactie op joosje90
Het is mislukt ivm een te lage foetale fractie, dit komt soms voor bij vrou ...
Oke en je hebt een te hoog bmi? Ben je wel zelf gebeld met deze uitslag?
19 dagen geleden
Reactie op Sjippie
Precies een week! Vorige week geprikt en gisteravond de uitslag binnen. Er ...
Okee ik heb 24-10 geprikt. Was de storing bij alleen jullie of gewoon in het algemeen van de nipt?
19 dagen geleden
Vorige week dinsdag 29-10 voor de tweede keer bloed geprikt (de eerste keer was het niet goed gegaan). Vanmorgen vroeg gebeld door de verloskundige dat alles goed was!! NIPT inclusief nevenbevindingen.
19 dagen geleden
Reactie op anoniem19950910
Ik heb 25-10 geprikt maar nog niets gehoord,
Dat is niet gek toch? Duurt vaak genoeg ook 10 werkdagen toch? Zit dan nu op werkdag 7, ze zei dat ik echt met werkdagen moest rekenen en niet met een weekend
19 dagen geleden
30-10 in de ochtend geprikt met neven bevindingen, gister 15.30 uur uitslag