326 Reacties

23 dagen geleden

Dinsdag geprikt en vanochtend al de uitslag! Zo snel, gelukkig alles in orde ☺️

23 dagen geleden

Zelf maar contact opgenomen of de uitslag al binnen was, helaas niet het geval. Dus nog een weekend in spanning zitten. 24-10 laten prikken

22 dagen geleden

Reactie op joosje90

Zelf maar contact opgenomen of de uitslag al binnen was, helaas niet het ge ...
Hopelijk na het weekend uitslag. Bij mij bleek het lange wachten te liggen aan dat ze m’n bloed kwijt waren 🙈 maandag opnieuw prikken…

22 dagen geleden

Maandagmiddag geprikt, donderdagochtend de uitslag. Zonder nevenbedingen

20 dagen geleden

De NIPT test is bij mij mislukt. Ze konden niet genoeg dna van de baby vinden om goed te testen. Dit kan te maken met mijn te hoge bmi. Hopelijk lukt het de tweede keer wel

20 dagen geleden

Ik ben op vrijdag middag geprikt en kreeg de uitslag donderdag doorgebeld, 4 werkdagen dus maar bij mij

20 dagen geleden

Leiden de Poort (via lab Amsterdam) Maandagochtend geprikt, vrijdagochtend mail van de verloskundige

20 dagen geleden

Ik heb de 11e pas een prik afspraak, ik ben dan 12+6. Dus nog even wachten. Ik wil de nipt zonder nevenbevindingen, maar zag bij het maken van een prikafspraak dat er nevenbevindingen bij stonden. Ligt dit aan mij, is dat voor achter de schermen of is er gewoon echt iets fout gegaan daarmee?

19 dagen geleden

Ik heb Vrijdag 25-10 geprikt voor nipt test met nevenbevindingen en nog geen uitslag binnen. De verloskundige zegt dat het echt 10 werkdagen en geen kalenderdagen kan duren dus voor Vrijdag zou mijn uitslag binnen moeten zijn. Dan is het precies 10 werkdagen. Meer mensen die lang moesten wachten op de uitslag?😁

19 dagen geleden

Reactie op Klavertje30

Niet doen.. bij mij duurde het ook langer en is gelukkig goed😊
Hoelang duurde het bij jou?

19 dagen geleden

Reactie op joosje90

Zelf maar contact opgenomen of de uitslag al binnen was, helaas niet het ge ...
Inmiddels al binnen?

19 dagen geleden

Reactie op anoniem19950910

Inmiddels al binnen?
Het is mislukt ivm een te lage foetale fractie, dit komt soms voor bij vrouwen met een te hoog bmi. Nu moet/mag ik voor de tweede keer

19 dagen geleden

Precies een week! Vorige week geprikt en gisteravond de uitslag binnen. Er was een storing in het portaal dus ze konden niet bij de uitslag🥲. Alles was helemaal goed en ook geen neven bevindingen gevonden

19 dagen geleden

Reactie op joosje90

Het is mislukt ivm een te lage foetale fractie, dit komt soms voor bij vrou ...
Oke en je hebt een te hoog bmi? Ben je wel zelf gebeld met deze uitslag?

19 dagen geleden

Reactie op Sjippie

Precies een week! Vorige week geprikt en gisteravond de uitslag binnen. Er ...
Okee ik heb 24-10 geprikt. Was de storing bij alleen jullie of gewoon in het algemeen van de nipt?

19 dagen geleden

Vorige week woensdag 30-10 geprikt ook met nevenbevindingen en gisteravond laat 4-11 was de uitslag al binnen, de verloskundige belde me vanochtend gelijk om 9 uur op om het door te geven. Alles is goed❤️

19 dagen geleden

Vorige week dinsdag 29-10 voor de tweede keer bloed geprikt (de eerste keer was het niet goed gegaan). Vanmorgen vroeg gebeld door de verloskundige dat alles goed was!! NIPT inclusief nevenbevindingen.

19 dagen geleden

Ik heb 25-10 geprikt maar nog niets gehoord,

19 dagen geleden

Reactie op anoniem19950910

Ik heb 25-10 geprikt maar nog niets gehoord,
Dat is niet gek toch? Duurt vaak genoeg ook 10 werkdagen toch? Zit dan nu op werkdag 7, ze zei dat ik echt met werkdagen moest rekenen en niet met een weekend

19 dagen geleden

30-10 in de ochtend geprikt met neven bevindingen, gister 15.30 uur uitslag