326 Reacties

19 dagen geleden

Vorige week dinsdag geprikt en vanmorgen om 08:00 u de uitslag.

18 dagen geleden

Ik heb de 28e m'n bloed af laten nemen en nog niks gehoord, dat maakt t wel spannend. De vorige zwangerschap waren ze mijn bloed kwijtgeraakt, ik hoop niet dat er nu weer iets mis mee is.

18 dagen geleden

Vorige week woensdag geprikt en vanochtend gebeld met de uitslag. Alles is in orde 🥰

18 dagen geleden

Ik heb woensdag 23 oktober geprikt en maandag avond 28 oktober al de uitslag, super snel dus

18 dagen geleden

Ik durfde niet te kijken (prikangst) bij bloedafname maar zijn dus iets van 5 buisjes afgenomen. 👀 dat had ik niet verwacht. Nu afwachtende van de resultaten

18 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Ik heb de 28e m'n bloed af laten nemen en nog niks gehoord, dat maakt t wel ...
Ik heb de 25-10 al bloed geprikt en ook nog niks ontvangen, waarschijnlijk druk op het lab. En langer wachten op uitslag zegt niets over de uitslag.

18 dagen geleden

Donderdag geprikt woensdag uitslag

18 dagen geleden

Reactie op anoniem19950910

Ik heb de 25-10 al bloed geprikt en ook nog niks ontvangen, waarschijnlijk ...
Nee dat klopt. Maar ik wil het nu toch wel een keer weten 😊

17 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Nee dat klopt. Maar ik wil het nu toch wel een keer weten 😊
Ik heb hem vanmiddag ontvangen! Alles was goed 😍

17 dagen geleden

Hoelang hebben jullie moeten wachten op resultaten niptest???

17 dagen geleden

Ik heb vorige week woensdag geprikt en heb nog niks binnen

17 dagen geleden

Reactie op Anketh31

Ik heb vorige week woensdag geprikt en heb nog niks binnen
Hier het zelfde , woensdag laten bloed nemen en nog steeds niks ontvangen

17 dagen geleden

Ik had donderdags bloed geprikt en maandags belde de verloskunde al. Dit was wel echt mega snel. Gelukkig alles goed!

17 dagen geleden

Ik heb zaterdag geprikt en vanochtend een goede uitslag gehad!🥰

17 dagen geleden

Donderdagochtend geprikt en uurtje geleden een mail gehad dat alles goed is 🤍

17 dagen geleden

Nou, ik heb ook eindelijk nieuws! Ik ben 28-10 geprikt voor de NIPT met nevenvestigingen en zojuist de uitslag gekregen. Het voelde als eindeloos lang wachten... Maar gelukkig is alles goed en zijn er geen afwijkingen gevonden!

17 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Ik heb de 28e m'n bloed af laten nemen en nog niks gehoord, dat maakt t wel ...
De verloskundige heeft er maar even achteraan gebeld; het bloed is wel ontvangen en ze zijn er mee bezig. Het is dus gelukkig niet kwijt. Het duurt gewoon nog even. Ook had ik maandags geprikt en was het pas woensdag in Maastricht bij het lab aangekomen, dan zou vandaag werkdag 7 zijn en kan het zijn dat ik dinsdag pas een uitslag krijg.

17 dagen geleden

Ik ben vrijdagochtend geprikt en zojuist de uitslag gekregen. Nipt + nevenbevindingen en het was helemaal goed!

17 dagen geleden

Ik heb afgelopen maandag geprikt en zojuist de uitslag binnen, dus 3 dagen na het prikken. Nipt + nevenbevindingen en het was allemaal goed! Niet verwacht dat ik zo snel de uitslag zou krijgen.

17 dagen geleden

Ik heb afgelopen vrijdag geprikt en net de uitslag inclusief nevenbevindingen binnen, ook helemaal goed!