Hallo allemaal,
Vandaag ben ik voor de NIPT test gegaan. Ik ben 10+5. Super benieuwd naar de uitslag. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat de uitslag bekend was?
Groetjes!
Zonet maar even gebeld naar de verloskundige, wat bleek de uitslag was er al eventjes maar stond bij ongewenste mail, niks aan de hand. Tip om daar ook even te kijken hihi 🙃
Afgelopen woensdag geprikt. Nu zag ik vandaag in mijn zorgprofiel allerlei uitslagen. Even gebeld met verloskundige maar NIPt helaas nog niet binnen. Enkel reguliere bloedwerk is klaar. Moet dus nog even geduld hebben 🧐
Vorige week woensdag getest. Uitslag was woensdag avond, week later, binnen bij de verloskundige. Vandaag (vrijdag) bericht gekregen van verloskundige.
Jawel heb vorige week mijn bloed laten nemen voor niptest en vandaag de res ...
Echt waar? De laboratoria die de NIPT uitvoeren, hebben geen vergunning om geslachtshormonen te onderzoeken. Oftewel, ze mogen dat niet bepalen, per wet.
Zal je erg veel geluk hebben denk ik
Ja kopt. Al willen wij het niet weten dus voor ons maakt het niet uit. In Nederland hebben ze besloten dat het niet mag, omdat ze niet willen dat mensen daarom de NIPT uit laten voeren. Daarnaast zijn ze ook bang dat er zwangerschappen afgebroken worden ivm het geslacht.