326 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op OOSTje2025

Hier precies hetzelfde, kan je er dan vanuit gaan dat het goed is?
Nee zeker niet. Wordt naar een ander lab gestuurd, heeft niks te maken met elkaar!

12 dagen geleden

Reactie op OOSTje2025

Hier precies hetzelfde, kan je er dan vanuit gaan dat het goed is?
Eerlijk gezegd geen idee. Heel veel staat negatief of waardes binnen de marge.. maar geen idee wat de testjes zijn geweest.

12 dagen geleden

Dinsdag 5-11 bloed laten prikken vandaag 12-11 goede uitslag 🫶

12 dagen geleden

Reactie op K.im

Dinsdag 5-11 bloed laten prikken vandaag 12-11 goede uitslag 🫶
Ik hetzelfde!

11 dagen geleden

Vrijdag laten prikken en gisterenavond werd ik gebeld met de uitslag! Alles was in orde. Wij hebben met nevenbevindingen gedaan.

11 dagen geleden

Donderdag geprikt, nog geen uitslag.. Zag gisteravond opeens dat ik word gebeld van 11:15 tot 11:45 vandaag, geen idee waarom maar Maak me nu hartstikke zorgen dat ik een slechte uitslag heb 😭 geen oog dicht gedaan vannacht

11 dagen geleden

Reactie op PR1994

Donderdag geprikt, nog geen uitslag.. Zag gisteravond opeens dat ik word ge ...
Sterkte! Hadden ze gezegd dat ze zouden mailen met een goede uitslag?

11 dagen geleden

Ik heb de uitslag trouwens, alles was goed 🤍

11 dagen geleden

Dat ook weer achter de rug. Net gebeld door VK. Niets bijzonders gevonden met de NIPT. Positief nieuws!

11 dagen geleden

Ik ben net gebeld door de verloskundige, de NIPT was helemaal goed🎉🥰 Meteen alle emoties kwamen er uit van de angsten of get niet goed zou zijn.

11 dagen geleden

Vrijdagochtend laten prikken en vandaag al de uitslag binnen. Alles was goed, geen afwijkingen gevonden 🥹🙏🏻

11 dagen geleden

Vorige week woensdagochtend gepland en vandaag de uitslag, alles was goed😊

11 dagen geleden

Reactie op PR1994

Donderdag geprikt, nog geen uitslag.. Zag gisteravond opeens dat ik word ge ...
Ach jeetje! Dat is niet fijn. Hopelijk een goede uitslag!

11 dagen geleden

Ik heb donderdag geprikt en vandaag te horen gekregen dat de uitslag goed is 💕

11 dagen geleden

Vorige dinsdag laten prikken en vandaag de uitslag. Alles was goed 🥰

10 dagen geleden

Ik heb net 31 oktober geprikt, wel laat in de middag, maar nog niet binnen, vind het nu wel spannend worden dat wachten.

10 dagen geleden

Reactie op roosjeopeenberg

Sterkte! Hadden ze gezegd dat ze zouden mailen met een goede uitslag?
Ja klopt ze zouden mailen, ik heb zelf gebeld om 08:30 en het was perongeluk gegaan gelukkig

10 dagen geleden

Vorige week maandag geprikt en vanmorgen de uitslag! Alles was goed🥰 wat een opluchting zeg

10 dagen geleden

Ik heb vandaag zelf gebeld naar het ziekenhuis, vond 2 weken wel lang en het was al een week binnen, maar nooit per email aangekomen bij ons. Dus neem bij twijfel toch contact op met de verloskundige, scheelt weer spanning 😉 Overigens was de uitslag goed.

10 dagen geleden

Ik ben ongeduldig aan het wachten en kijk echt elke dag op cozo. Pff, zo spannend!