326 Reacties

vor 9 Tagen

Maandag geprikt en vanochtend gebeld; alles goed! 🥳

vor 9 Tagen

Vanmorgen de uitslag, alles is goed. Afgelopen maandag geprikt.

vor 9 Tagen

Bij mij is de NIPT „mislukt“ zat te weinig DNA van de baby in.. moet opnieuw prikken 😵‍💫

vor 9 Tagen

Reactie op Robina1994

Bij mij is de NIPT „mislukt“ zat te weinig DNA van de baby in.. moet opnieu ...
Dit was bij mij ook het geval, de tweede keer is het wel gelukt, goede uitslag afgelopen woensdag te horen gekregen.

vor 8 Tagen

Bij mij duurt het twee weken voordat ik de uitslag te horen krijg. Maar ze doe er ook tegelijkertijd een bloed test bij die het geslacht kan laten zien, dus misschien dat het daarom wat langer duurt. Ik was 11,4 weken tijdens de test, dus nog anderhalve week wachten ^^

vor 8 Tagen

Reactie op tenetennba

Bij mij duurt het twee weken voordat ik de uitslag te horen krijg. Maar ze ...
Ik ga wel naar de verloskundige in Luxembourg (omdat ik daar dichtbij woon) en data is het allemaal een beetje anders dan in Nederland

vor 8 Tagen

Ik had hem binnen 5 dagen. 🤗

vor 6 Tagen

Afgelopen dinsdag laten prikken, opgestuurd naar MUMC en net de uitslag gekregen. Alles goed gelukkig! 🤰🏼
vorige week dinsdag eind van de middag laten prikken en vanochtend gebeld met (goede) uitslag!

vor 3 Tagen

Vorige week maandag 11/11 aan het einde van de middag geprikt. Vandaag 21/11 nog steeds geen uitslag... dag 10 al aan het wachten. Duurt me echt te lang!

vor 3 Tagen

Reactie op Anoniem2929

Vorige week maandag 11/11 aan het einde van de middag geprikt. Vandaag 2 ...
Ik heb 14 dagen gewacht. Op dag 14 kreeg ik de brief thuis met goede uitslag. Op de brief zag ik dat de uitslag van de nipt al een week daarvoor bekend was. De uitslag heeft dus een week bij mijn zh gelegen voor het naar mij doorgestuurd is uiteindelijk. Je zou dus best even naar je verloskundige kunnen bellen. Ik begon ook al penen te schieten alhoewel mijn verloskundige wel duidelijk gezegd had dat het 2 weken zou duren voor ik de uitslag had.

vor 3 Tagen

Reactie op Anoniem2929

Vorige week maandag 11/11 aan het einde van de middag geprikt. Vandaag 2 ...
Einde van de dag, dan telt die dag eigenlijk niet mee. Het zijn verder 10 werkdagen dat het kan duren, dan zit je vandaag op dag 8. Gewoon nog even geduld hebben! Je uitslag komt vanzelf, maar dat kan dus nog maandag worden.

vor 3 Tagen

Reactie op Floempie

Ik heb 14 dagen gewacht. Op dag 14 kreeg ik de brief thuis met goede uitsla ...
Vervelende is. Ik ben al bijna 14 weken zwanger. Ik ga het vandaag en komende dagen vertellen tegen familie collega's etc. Ik had graag extra zekerheid gehad voordat ik het ga delen

vor 2 Tagen

Aaaaah net gebeld door de verloskundige, alles was helemaal goed!!🥹🙏🏼 wat een opluchting!! Vond het wel spannend omdat de eerste keer prikken was „mislukt“ Vanaf nu ga ik ÉCHT genieten ☺️

vor 2 Tagen

Ik heb 5 dagen gewacht, was allemaal gelukkig goed toen

vor 2 Tagen

Reactie op Roooomie

Ik heb 5 dagen gewacht, was allemaal gelukkig goed toen
Ik heb ook binnen 5 dagen de uitslag gekregen. Heel fijn!

vor 2 Tagen

Maandag geprikt en vrijdagochtend al de uitslag, alles lijkt goed!

vor einem Tag

3 dagen. 👌

vor einem Tag

Reactie op TessaK31

Ik heb ook binnen 5 dagen de uitslag gekregen. Heel fijn!
Jaaa was zeker fijn!