85 Reacties

één dag geleden

Ik nog steeds niks.. 8 dagen geleden. Ook weet ik echt niet waar het heen is gegaan? Hoe weten jullie dit?

één dag geleden

Reactie op Jennifer1703

Met hoeveel weken doen ze dat ik ben vrijdag 12 weken en heb er nog niks ov ...
Ik zou even informeren bij je verloskundige of gynaecoloog, want de NIPT kan al vanaf 10 weken!

één dag geleden

Reactie op Klavertje30

Ik nog steeds niks.. 8 dagen geleden. Ook weet ik echt niet waar het heen i ...
Als het goed is belt je verloskundige met de uitslag!

één dag geleden

Reactie op Ilm2024

Als het goed is belt je verloskundige met de uitslag!
Vorige keer werd ik vrijdag pas gebeld en kreeg ik later de uitslag per mail van de verloskundige en toen zag ik dat de uitslag maandag al binnen was bij hun 🤔

één dag geleden

Reactie op Ilm2024

Als het goed is belt je verloskundige met de uitslag!
Heb hem echt net binnen!. Alles gelukkig goed.🥰

17 uur geleden

Reactie op Klavertje30

Ik nog steeds niks.. 8 dagen geleden. Ook weet ik echt niet waar het heen i ...
Als het goed is, staat dit op je aanvraagformulier 😊 en t kan zo'n 10 (werk?)dagen duren. Dus vast snel 😊

17 uur geleden

Hier in het Erasmus MC. Vorige keer duurde het 8 dagen en nu 7 dagen. Gelukkig weer allemaal goed incl. nevenbevindingen. Vond het ook weer zo spannend! Duim voor jullie.

14 uur geleden

Ik heb gisteren de NIPT gedaan, denken jullie dat ik vrijdag al uitslag zou kunnen krijgen of moet ik mijn verwachtingen bijstellen? 😅

14 uur geleden

Ik heb net de nipt gedaan, blij dat ik er vanaf ben😔

13 uur geleden

Afgelopen woensdag heb ik de NIPT test met nevenbevindingen laten doen en 6 dagen later de uitslag ontvangen. Het bloed is onderzocht bij het VUMC (daar heb ik het bloed niet laten afnemen) en er werd vermeld dat het 10 werkdagen kon duren. Fijn dat we de uitslag eerder hebben ontvangen. De uitslag was trouwens goed.

12 uur geleden

Reactie op MotherToBe

Ik heb net de nipt gedaan, blij dat ik er vanaf ben😔
Ja same.. aardig wat flinke buisjes 🥲

11 uur geleden

Woensdag namiddag geprikt, vanochtend al de uitslag. Het is naar het VUMC gestuurd, en ging inderdaad veel sneller dan verwacht. En gelukkig goed nieuws!

11 uur geleden

Reactie op Ilm2024

Ik heb gisteren de NIPT gedaan, denken jullie dat ik vrijdag al uitslag zou ...
Ik heb hem vanochtend gedaan, maar ga van het langste uit dus ergens volgende week, alles eerder is natuurlijk nog fijner!

11 uur geleden

Reactie op Ilm2024

Ik heb gisteren de NIPT gedaan, denken jullie dat ik vrijdag al uitslag zou ...
Gemiddeld is 10 dagen, dus als je volgende week vrijdag bedoelt, dan ja haha

11 uur geleden

Reactie op babysparkles

Gemiddeld is 10 dagen, dus als je volgende week vrijdag bedoelt, dan ja hah ...
Ohhhh ik kan nu al nergens anders aan denken 😂 Dat worden lange dagen haha

11 uur geleden

Heb dus vanochtend nipt laten prikken, heb nu ineens 38,2 koorts, heb beetje opgezocht maar dit hoort blijkbaar niet bij zwangerschap, kan dit kwaad?

11 uur geleden

Ik heb afgelopen woensdag laten prikken en heb net de uitslag gehad.

10 uur geleden

Afgelopen dinsdag geprikt, net de uitslag gehad. In de brief staat dat deze zaterdag al bekend was😅

9 uur geleden

Reactie op Jaja2

Hier vandaag gebeld...bloed is te lang onderweg geweest. Ze kunnen het niet ...
Tip van mijn verloskundige; prik op maandag, dinsdag of woensdag. De kans dat het dat in het weekend langer blijft liggen is minimaal. Voorheen kregen ze dit nieuws ook vaak terug bij dames die op donderdag en/of vrijdag prikte. Wie weet helpt het 🙁

9 uur geleden

Reactie op LiefLevenmet3

Tip van mijn verloskundige; prik op maandag, dinsdag of woensdag. De kans d ...
Klinkt best logisch! Helaas geprikt op woensdag. Ze snappen ook niet hoe het kan gebeuren. Nu geprikt op maandag. Verder van het weekend kan niet 🤣