326 Reacties
Nieuwste boven Vandaag het bloedprikken gehad, man wat heb ik daar een hekel aan. Over twee weken pas de uitslag 😐
hier is de uitslag binnen!
per post 🥳 6 dagen gewacht
alles is oké
Donderdagmiddag geprikt en vandaag (donderdag erna) meteen in de ochtend goede uitslag!
Ik wacht al een week in spanning. Lees hier toch dat het bij de meeste binnen ren week was. Jammer genoeg hier niet 🙁
Nou en een half uur later word ik gebeld dat alles goed is 🥳
Zaterdag geprikt en vanochtend uitslag. Alles goed! 🩷🩷
woensdag ochtend 10w geprikt en dinsdag erna uitslag
Maandag geprikt donderdag uitslag 🎉
Reactie op
mel92!
Maandag geprikt donderdag uitslag 🎉
Ohhh dat is echt supersnel!
Donderdag geprikt en vanochtend goede uitslag ontvangen. Er stond een datum op de brief van 23-10.
Hoe kan het eigenlijk dat veel van jullie brieven krijgen? Ik word zelf voor zover ik weet door de vk gebeld!
Reactie op
Ilm2024
Hoe kan het eigenlijk dat veel van jullie brieven krijgen? Ik word zelf voo ...
Dit verschilt per VK praktijk. De meeste kiezen voor een afwijkende NiPT om te bellen. Goede NiPT voor een brief/mail
Reactie op
Jaja2
Hier vandaag gebeld...bloed is te lang onderweg geweest. Ze kunnen het niet ...
Maandag opnieuw geprikt, vanmorgen goede uitslag gekregen 😍
Reactie op
Jaja2
Dit verschilt per VK praktijk. De meeste kiezen voor een afwijkende NiPT om ...
Ohhhh oke, duidelijk! Dankjewel 😊
Reactie op
Ilm2024
Hoe kan het eigenlijk dat veel van jullie brieven krijgen? Ik word zelf voo ...
Ik heb het doorgestuurd gekregen per mail van de VK. Er is geen rechtstreeks contact.
Ik heb dinsdag nipt geprikt met nevenbevindingen en net (vrijdagochtend) al mail doorgestuurd gekregen van de verloskundige! Heel snel, en alles is helemaal goed tot nu toe! Nu alleen nog de 20w echo en dan kunnen we dat stukje stress ook al loslaten🥰
Reactie op
MotherToBe
Ik heb dinsdag nipt geprikt met nevenbevindingen en net (vrijdagochtend) al ...
Jaloers dat jullie zo snel al uitslag hebben hahaha. Ik zit mezelf op te vreten van de spanning 😂
Reactie op
Ilm2024
Jaloers dat jullie zo snel al uitslag hebben hahaha. Ik zit mezelf op te vr ...
Wanneer heb je geprikt? Vorige zwangerschap duurde het 10 dagen. Nu ging het idd een heel stuk sneller
Jeejtje wat snel allemaal ik wacht al sinds 17 oktober.. Vorige zwangerschap duurde het ook zo lang.
Net 8 buisjes laten prikken voor het bloedonderzoek en de nipt, nipt zou binnen 2 weken bekend moeten zijn, ben benieuwd!!