326 Reacties

één maand geleden

Vk zegt hier dat de uitslag van de nipt 2 weken duurt. Vind ik wel erg lang, lees hier in de reacties ook allemaal korter. Maargoed afgelopen dinsdag geprikt en nog aan het wachten op de uitslag.

één maand geleden

Reactie op AlerteVogel391781

Vk zegt hier dat de uitslag van de nipt 2 weken duurt. Vind ik wel erg lang ...
Mijn VK zei ook idd rond de 10 werkdagen. Maar dit is ook wel fijn dat ze het ruim nemen want dan kan het alleen maar meevallen.

één maand geleden

Reactie op Jaja2

Wanneer heb je geprikt? Vorige zwangerschap duurde het 10 dagen. Nu ging he ...
Afgelopen maandagochtend om 10 uur!

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Afgelopen maandagochtend om 10 uur!
Ik ook maandag en vanmorgen de uitslag in de mail. Hopelijk bij jou ook vandaag of snel na het weekend!

één maand geleden

Ik lees hier dames die nuchter prikken. Ik hoefde dat volgens mij niet en anders heb ik een probleem. Ben juist heel goed gaan ontbijten om niet “gammel” te worden. Voor de dames die nog moeten en het heel spannend vinden: ik vind het altijd vreselijk, maar het viel me enorm mee. 5 buisjes en ze zaten zo vol!

één maand geleden

Reactie op Nil.12

Ik lees hier dames die nuchter prikken. Ik hoefde dat volgens mij niet en a ...
Nuchter hoeft niet hoor. Althans..bij mij niet en toch een goede uitslag gekregen vanmorgen

één maand geleden

Reactie op Jaja2

Nuchter hoeft niet hoor. Althans..bij mij niet en toch een goede uitslag g ...
Zelf moest ik wel nuchter prikken omdat ze ook glucose hebben geprikt. Intotaal 7 buisjes afgenomen incl NIPT met nevenbevindingen. Zal per ziekenhuis misschien nog weer verschillend zijn waar ze voor prikken?

één maand geleden

Reactie op Mommy’94

Zelf moest ik wel nuchter prikken omdat ze ook glucose hebben geprikt. Into ...
Als ze op suiker prikken is het logisch. Dat is vermoedelijk bij mij niet aan de orde geweest. Ik heb ook nipt inclusief nevenbedingen, maar had er maar 5 😂 Hoorde van collega’s ook spannende verhalen over 8 buisjes maar dat verschilt dus blijkbaar nogal

één maand geleden

Reactie op Mommy’94

Glucose zit er niet standaard in wat ik heb begrepen. Ik heb in werk wel laten prikken op waterpokken en 5e ziekte. Maar dat was op eigen verzoek.

één maand geleden

Reactie op Jaja2

Hier vandaag gebeld...bloed is te lang onderweg geweest. Ze kunnen het niet ...
Had jij heeeeel toevallig op een vrijdag geprikt?

één maand geleden

Reactie op Ellie202422024

Had jij heeeeel toevallig op een vrijdag geprikt?
Nee..woensdagmiddag

één maand geleden

Reactie op Jaja2

Nee..woensdagmiddag
Ah ok. Mijn nipt was op vrijdag geprikt en blijkt mislukt te zijn. En nu wilde ik vandaag opnieuw prikken maar dan bij het ziekenhuis en die zei we doen de nipt niet op vrijdag omdat hij dan te lang onderweg is en mislukt. Dus ik dacht eens kijken of er meer mensen op vrijdag geprikt hebben en dus een mislukte test hebben. Ga nu op maandag prikken.

één maand geleden

Ah ok. Mijn nipt was op vrijdag geprikt en blijkt mislukt te zijn. En nu wi ...
Ook voor jou vervelend! Ik heb nu ook op maandag geprikt. Hopelijk scheelt dat voor jou ook

één maand geleden

Reactie op Mommy’94

Bij mij is ook glucose geprikt en ik was voor de zekerheid nuchter, maar ze zei dat het niet nodig was.

één maand geleden

Ik heb op vrijdag geprint en nu vrijdag de uitslag gehad (een week later) positief! Yay!

één maand geleden

Maandag geprikt, vandaag uitslag

één maand geleden

Dinsdag middag geprikt, zojuist gebeld. Alles was goed!🎉

één maand geleden

Maandag geprikt, vandaag gebeld door de verloskundige :) nadat ik de mail doorgestuurd kreeg zag ik dat ze vrijdag de uitslag hadden gekregen (Erasmus)

één maand geleden

Ah ok. Mijn nipt was op vrijdag geprikt en blijkt mislukt te zijn. En nu wi ...
Ik net ook bericht en die van mij is ook mislukt!

één maand geleden

Reactie op Anniek05

Ik net ook bericht en die van mij is ook mislukt!
Oh shit... ik heb ook vrijdag geprikt. Hopelijk niet ook mislukt 🤞