326 Reacties
één maand geleden
Vk zegt hier dat de uitslag van de nipt 2 weken duurt. Vind ik wel erg lang, lees hier in de reacties ook allemaal korter. Maargoed afgelopen dinsdag geprikt en nog aan het wachten op de uitslag.
één maand geleden
Ik lees hier dames die nuchter prikken. Ik hoefde dat volgens mij niet en anders heb ik een probleem. Ben juist heel goed gaan ontbijten om niet “gammel” te worden.
Voor de dames die nog moeten en het heel spannend vinden: ik vind het altijd vreselijk, maar het viel me enorm mee. 5 buisjes en ze zaten zo vol!
één maand geleden
Reactie op Jaja2
Nuchter hoeft niet hoor. Althans..bij mij niet en toch een goede uitslag g ...
Zelf moest ik wel nuchter prikken omdat ze ook glucose hebben geprikt. Intotaal 7 buisjes afgenomen incl NIPT met nevenbevindingen. Zal per ziekenhuis misschien nog weer verschillend zijn waar ze voor prikken?
één maand geleden
Reactie op Mommy’94
Zelf moest ik wel nuchter prikken omdat ze ook glucose hebben geprikt. Into ...
Als ze op suiker prikken is het logisch. Dat is vermoedelijk bij mij niet aan de orde geweest.
Ik heb ook nipt inclusief nevenbedingen, maar had er maar 5 😂 Hoorde van collega’s ook spannende verhalen over 8 buisjes maar dat verschilt dus blijkbaar nogal
één maand geleden
Reactie op Jaja2
Hier vandaag gebeld...bloed is te lang onderweg geweest. Ze kunnen het niet ...
Had jij heeeeel toevallig op een vrijdag geprikt?
één maand geleden
Reactie op Jaja2
Nee..woensdagmiddag
Ah ok. Mijn nipt was op vrijdag geprikt en blijkt mislukt te zijn. En nu wilde ik vandaag opnieuw prikken maar dan bij het ziekenhuis en die zei we doen de nipt niet op vrijdag omdat hij dan te lang onderweg is en mislukt. Dus ik dacht eens kijken of er meer mensen op vrijdag geprikt hebben en dus een mislukte test hebben.
Ga nu op maandag prikken.
één maand geleden
Reactie op Mommy’94
Zelf moest ik wel nuchter prikken omdat ze ook glucose hebben geprikt. Into ...
Bij mij is ook glucose geprikt en ik was voor de zekerheid nuchter, maar ze zei dat het niet nodig was.
één maand geleden
Ik heb op vrijdag geprint en nu vrijdag de uitslag gehad (een week later) positief! Yay!