326 Reacties

één maand geleden

Vorige week maandag geprikt maar nog steeds geen uitslag 😢 Word er erg onzeker van haha

één maand geleden

Reactie op Ellie202422024

Ah ok. Mijn nipt was op vrijdag geprikt en blijkt mislukt te zijn. En nu wi ...
Ik ook op vrijdag geprikt maar geen uitslag. Maar was ook nog maar afgelopen vrijdag bij mij.

één maand geleden

Ik vorige week dinsdag geprikt en vorige week zaterdag al uitslag🙏

één maand geleden

Net geprikt. Hopelijk snel de uitslag maar ik zal al snel uitgaan van eind deze week

één maand geleden

Op de vrijdag geprikt, donderdag de uitslag.

één maand geleden

Woensdag geprikt, vandaag (maandag) de uitslag

één maand geleden

Afgelopen dinsdag geprikt, en krijg nu net de uitslag binnen. (Alles goed gelukkig)
Afgelopen woensdag geprikt, ik heb vandaag de uitslag binnen van MUMC. Alles goed! 🥰

één maand geleden

Een week na het prikken al, superfijn!

één maand geleden

Vorige week dinsdag geprikt, maar nog geen uitslag helaas.

één maand geleden

Ik heb toevallig vandaag mijn uitslag gekregen. Vorige week dinsdag had ik bloed laten prikken. Dus binnen 6 dagen..

25 dagen geleden

Vorige week maandag geprikt , gisteren bij de verloskundige nog gevraagd of de uitslag er is, maar helaas. Ze zei dat het elke keer verschillend was, zo had ze laatst iemand die na 4 dagen de uitslag al had. Ik moet dus nog even geduld hebben. Maar gisteren de 13 weken echo gehad en daar was alles goed. Dus ik hoop dat dat ook een goed voorteken is.

25 dagen geleden

Reactie op Brownn

Vorige week maandag geprikt , gisteren bij de verloskundige nog gevraagd of ...
Vervelend dat je de uitslag nog niet hebt! Wel heel geruststellend voor mij, heb ook vorige week maandag geprikt en nog geen uitslag, maar vrijdag pas de 13 weken echo 😅 Wat een stress allemaal he, nu al 🥲

25 dagen geleden

Reactie op Online1989

Woensdag geprikt, vandaag (maandag) de uitslag
Dat is snel! Ik heb ook woensdag geprikt maar nog geen uitslag. Had jij ook met neven bevindingen?

25 dagen geleden

Iemand ook via JBZ geprikt en dan naar MUMC? Kwam de uitslag dan ook in mijnJBZ of alleen naar je verloskundige?

25 dagen geleden

Reactie op Alijn

Iemand ook via JBZ geprikt en dan naar MUMC? Kwam de uitslag dan ook in mij ...
Niet zelfde ziekenhuis, maar bij mij kwam het niet in de app van het ziekenhuis maar via een mail van de verloskundige. Ik begreep van iemand hier tijdje terug dat de NIPT uitslagen niet in apps kwamen, dacht ik...

25 dagen geleden

Reactie op Alijn

Ik bij de verloskundige geprikt maar wel via het JBZ. Staat niet in MijnJBZ. Wel alle andere uitslagen zoals rhesus factor, en alle waardes. Nipt via verloskundige.

25 dagen geleden

Reactie op _Anna_

Dat is snel! Ik heb ook woensdag geprikt maar nog geen uitslag. Had jij ook ...
Ja met nevenbevindingen. Die van mij ging via Maastricht. Wellicht jij via een ander ziekenhuis?

25 dagen geleden

Reactie op Jaja2

Ik bij de verloskundige geprikt maar wel via het JBZ. Staat niet in MijnJBZ ...
Ja precies die andere had ik idd al gevonden! Even geduld dan maar… thanks!

Reactie op Alijn

Ik! Alleen naar de vk.