326 Reacties
één maand geleden
Ik vorige week dinsdag geprikt en vorige week zaterdag al uitslag🙏
één maand geleden
Afgelopen dinsdag geprikt, en krijg nu net de uitslag binnen. (Alles goed gelukkig)
één maand geleden
Afgelopen woensdag geprikt, ik heb vandaag de uitslag binnen van MUMC. Alles goed! 🥰
één maand geleden
Ik heb toevallig vandaag mijn uitslag gekregen. Vorige week dinsdag had ik bloed laten prikken. Dus binnen 6 dagen..
25 dagen geleden
Vorige week maandag geprikt , gisteren bij de verloskundige nog gevraagd of de uitslag er is, maar helaas. Ze zei dat het elke keer verschillend was, zo had ze laatst iemand die na 4 dagen de uitslag al had. Ik moet dus nog even geduld hebben. Maar gisteren de 13 weken echo gehad en daar was alles goed. Dus ik hoop dat dat ook een goed voorteken is.
25 dagen geleden
Reactie op Brownn
Vorige week maandag geprikt , gisteren bij de verloskundige nog gevraagd of ...
Vervelend dat je de uitslag nog niet hebt! Wel heel geruststellend voor mij, heb ook vorige week maandag geprikt en nog geen uitslag, maar vrijdag pas de 13 weken echo 😅 Wat een stress allemaal he, nu al 🥲
25 dagen geleden
Reactie op Alijn
Iemand ook via JBZ geprikt en dan naar MUMC? Kwam de uitslag dan ook in mij ...
Niet zelfde ziekenhuis, maar bij mij kwam het niet in de app van het ziekenhuis maar via een mail van de verloskundige. Ik begreep van iemand hier tijdje terug dat de NIPT uitslagen niet in apps kwamen, dacht ik...
25 dagen geleden
Reactie op _Anna_
Dat is snel! Ik heb ook woensdag geprikt maar nog geen uitslag. Had jij ook ...
Ja met nevenbevindingen. Die van mij ging via Maastricht. Wellicht jij via een ander ziekenhuis?
25 dagen geleden
Reactie op Alijn
Iemand ook via JBZ geprikt en dan naar MUMC? Kwam de uitslag dan ook in mij ...
Ik! Alleen naar de vk.