23 Reacties

茅茅n dag geleden

Ik ga 31 oktober voor een pretecho in Valencia. We zijn daar dan op vakantie ook met mijn schoonouders en ze doen het daar zo leuk, ze filmen het, de hele kamer wordt ros茅 of blauw en confetti uit de lucht in de kleur van het geslacht. Helemaal zin in! Wij zijn dan pas 13+5 馃構 maar zij kunnen dat met de apparatuur zeggen ze en van m鈥檔 dochter wisten we het toen met 13+4 dagen al in echo centrum Amsterdam. Uiteraard met de 20 weken echo wel even dubbel checken nog! 馃槀

茅茅n dag geleden

Wij plannen het rond week 16 in. Dat is begin december. Ik heb al een zoon van 10 en we willen hem zoveel mogelijk betrekken in het feit dat hij straks grote broer wordt. Hij mag dan ook tegen ons zeggen of hij een broertje of een zusje krijgt. Vervolgens zullen we het met kerst aan de familie vertellen waar hij dan ook weer een rol bij heeft.

茅茅n dag geleden

Wij willen denk ik met 14+3 de geslachtsecho laten maken. Dan is de oudste haar eerste dag op school, de jongste naar de opvang en wij samen vrij. Ik wil namelijk niet dat iedereen het geslacht al weet omdat er te veel focus op ligt en het voor ons meer een praktisch puntje is. Bij de vorige zwangerschappen wel in de 15 weken gedaan maar bij de praktijk waar we altijd gaan kan het zelfs met 13 weken 馃槂