21 Reacties

één maand geleden

Mij moeder, zussen, beste vriendin, en de oma van me vriend weten het al. Ouders van me vriend vertellen we het morgen. Ik kan ook totaal geen geheimen beware. We ware al ff bezig en liepen in het ziekenhuis dus mensen wisten ervan. Ik wil wel echt pas met 10 weken aan de rest vertellen. Ik snap dat het lastig is maar als je de juiste mensen om je heen hebt moet het kunnen. ❤️

één maand geleden

Ik heb het al aan een close vriendin verteld ook omdat we belangrijke dingen aan het plannen waren voor 2025 en dit kan niet door gaan haha. Maaar mijn vriend is super trots op ons 2de kindje en die heeft het volgens mij wel al aan een paar vrienden verteld. Dit weekend gaan we het aan onze ouders vertellen.

één maand geleden

Als je het vroeg deelt met mensen zou ik het met mensen delen die je ook nodig zou hebben wanneer iets niet goed loopt bijvoorbeeld. Mensen die je zouden kunnen steunen. Daar zou ik de keuze op baseren

één maand geleden

Jaa zo herkenbaar, ik zit ook een beetje in een strijd merk ik. Ik heb het al aan een collega verteld en wil het eigenlijk vanavond ook aan een vriendin vertellen. Ik denk dat ik het mijn ouders na de eerste echo vertel op 19 september. En waarschijnlijk al eerder tegen m'n zus, ze is ook zwanger dus ze weet waar ik doorheen ga 😅. De rest inderdaad later, mocht het fout gaan vind ik het in ieder geval fijn dat ik er met de mensen die dichtbij mij staan over kan praten.

één maand geleden

Ik had afgelopen juni dat het hartje niet meer klopte met de termijn echo (11 weken) en vond heel fijn om dit verdriet met familie en vriendinnen te delen. Ook op werk omdat ik me ziek moest melden. Ik heb het dus na de slechte echo aan best veel mensen nog verteld. Door deze ervaring vertel ik denk ik nu al eerder aan goede vriendinnen/familie omdat de periode na de vitaliteitsecho ook heel spannend gaat worden als we dat redden! Succes iedereen!

één maand geleden

Ik ben nog maar 5 weken, maar vond nog 3 weken wachten zo vreselijk! Heb het tegen 2 vriendinnen gezegd en tegen mijn ouders en zus ( mijn zus is zelf ook zwanger). En mocht het mis gaan weet ik dat ik ze ook nodig heb om verdriet te delen. En het is een last van mijn schouders dat ik het heb gedeeld. Voelt zo fijn om lekker te kletsen hierover 🥹🩷🤍 De rest vd familie vertellen we het pas na de 1e echo en delen op social media sws pas na de 13 weken echo..

één maand geleden

Reactie op gebruiker123_321

Ik had afgelopen juni dat het hartje niet meer klopte met de termijn echo ( ...
O dat lijkt me heel erg om mee te maken💔

één maand geleden

Wij vertellen het van het weekend aan mijn ouders en volgend weekend aan mijn schoonouders. De vorige zwangerschap had ik met 5,4 een echo en hebben we het er na verteld. Nu hebben we pas 23-09 de eerste echo. We willen daar niet op wachten, de rest van de familie met de termijn echo denk ik

één maand geleden

Reactie op Zonnetje2612

O dat lijkt me heel erg om mee te maken💔
Dankjewel voor je berichtje💕 ik was/ben ook zo verdrietig.. het kwam totaal onverwacht. Ik probeer me vast te houden aan het idee dat het kindje niet gezond was😔 ik heb in ieder geval heel veel steun van mijn familie en vrienden gekregen, en nu nog steeds, dus als ze er naar vragen zal ik ook al vertellen dat ik opnieuw pril zwanger ben!

één maand geleden

Ik heb net gelijk met m’n beste vriendin gedeeld & 2 andere vriendinnen wisten het een paar dagen later. Vanavond ga ik het mijn moeder vertellen. Mijn vader komt later

één maand geleden

Reactie op gebruiker123_321

Dankjewel voor je berichtje💕 ik was/ben ook zo verdrietig.. het kwam totaa ...
Ah dat snap ik helemaal! Ik hoop van harte dat het deze keer helemaal goed gaat❤️

één maand geleden

Mijn ouders, twee vriendinnen en mijn broer en oma weten het al. Wij zitten in een fertiliteitstraject en mensen weten wel dat we ermee bezig zijn. Ik vind het fijn, mocht het mis gaan, het te kunnen delen met naasten. Denk dat we het volgende week aan schoonfamilie gaan vertellen.

één maand geleden

Wij hebben ouders/ vrienden wel verteld (nu 4+1) omdat we komende maand het traject in zouden gaan. Dus iedereen leeft al zo lang met ons mee... ga er even niet vanuit dat het misgaat maar dan kunnen we dat ook gewoon delen. De rest vertellen we na de 2e echo bij 11+4.

één maand geleden

M’n beste vriendin & 2 collega’s. Ik werk op een lab en dan mag je met bepaalde chemicaliën niet werken als je zwanger bent. Dus ik heb dekking nodig als bepaalde taken uitgevoerd moeten worden. Verder moet het nog eventjes wennen dat ik zwanger ben van de 2e omdat we er nog helemaal niet mee bezig waren & het ineens raak was. De eerste duurde een jaar voor het lukte dus daar waren we nu ook weer vanuit gegaan 🙈

één maand geleden

Hier weten alleen mijn partner het en een collega. Ouders willen we na de 1e echo vertellen!

één maand geleden

Vorige maand hadden we een positieve test en toen bijna direct aan beide ouders verteld. Een week later hadden we een miskraam, maar was ik juist heel erg blij dat we het al verteld hadden. Het voelde op dat moment goed en heel erg fijn dat we dit samen deden. Nu heb ik weer een positieve test, maar willen mijn partner en ik waarschijnlijk wachten tot na de eerste echo. Dan voelt het wat zekerder en is het nog veel leuker om te vertellen (denken we). Ik denk dat we het in de weken daarna ook aan vrienden/familie/collega’s vertellen. Nu alleen nog hopen dat het zover komt 🍀🍀

één maand geleden

Reactie op silper123

Vorige maand hadden we een positieve test en toen bijna direct aan beide ou ...
Ik hoop het heel erg voor jullie! 🍀

één maand geleden

Reactie op SuperStormy

M’n beste vriendin & 2 collega’s. Ik werk op een lab en dan mag je met ...
Ah wat een verrassing!☺️

één maand geleden

Na eerder verlies hebben wij besloten om het onze naaste familie (dus ouders, opa/oma) na de eerste echo te vertellen en de rest pas na de termijnecho

één maand geleden

Reactie op Zonnetje2612

Ah wat een verrassing!☺️
Ja dat kan je wel zeggen ja! Ook wel beetje spannend want de oudste is dan 1 jaar en 9 maanden, hopelijk lukt het dan een beetje samen. Het moest eventjes bezinken maar we zijn er wel heel blij mee! ♥️