6 Reacties

25 dagen geleden

Wij gaan het onze dochter van bijna 3 vertellen als we weten wat het wordt. Eerst wilden we het doen na de 13 weken echo en nipt, als alles zeker is zeg maar. Maar nu toch liever als we echt kunnen vertellen van je krijgt een broertje of zusje zodat het meteen goed duidelijk is vanaf de start

25 dagen geleden

Oh die van mij (vandaag 3) weet het al weken 🤭

25 dagen geleden

De meiden hier weten het al ongeveer 3,5 week. Meer omdat ik zoveel spuugde en ziek ben. Ik wilde eerst wel een goede eerste echo afwachten en daarna heb ik het ze verteld. Ze zijn nu al zo trots, vooral de oudste die in november 4 jaar wordt🥹

25 dagen geleden

Ik ben nu 13+5 weken zwanger. We hebben het onze dochter (bijna 4) en zoon (net 2) verteld toen we het aan de opa’s en oma’s gingen vertellen. Dat was met 10 weken, net na onze eerste echo. Vanaf toen heeft mijn dochter het ook aan iedereen verteld die we tegen kwamen 🤣 het is zooo leuk! Vooral mijn dochter is helemaal blij met het idee alleen al. “Als de baby geboren is dan kan ik..” Ik heb ook de app zwangerschap+ op mijn telefoon en nu vragen ze regelmatig of ze naar “de baby” mogen kijken.

25 dagen geleden

Wij gaan het na de termijnecho vertellen, als iedereen het mag weten. Veel te bang dat hij het nu anders aan iedereen rondbazuind 😂 Zoon is nu 2 jaar en drie maanden.
Hey, ik kwam er achter door me zoontje van nu 4. Hij vertelde mij dat ik nog een baby in me buik had🤭