27 Reacties

één dag geleden

Afgelopen dinsdag de geslachtsbepaling echo gehad. Ik was toen 16+2

één dag geleden

Aanstaande dinsdag hebben we de geslachtsbepalings echo, ik ben dan 16+3.

één dag geleden

Wij gaan morgen met 16 weken. De bedoeling was eigenlijk met 14+6, maar toen was ik te ziek.

één dag geleden

Wij hebben het volgende week met precies 16 weken. Ze doen het bij ons ook niet eerder.

één dag geleden

Met de 20 weken echo. Vind een geslachtsbepalende echo niet nodig, die 4 weken later maken ook niet veel uit haha.

één dag geleden

Reactie op Mommy to Bo 1997

Dat heb ik niet.

één dag geleden

Met 16 weken heb ik een echo staan en dan kan de verloskundige ook naar het geslacht kijken. Voor die tijd doen ze het niet omdat er nog fouten gemaakt kunnen worden.

één dag geleden

Wij hebben hem met 15+2 gedaan. Bij ons konden we niet om het geslacht heen 😅 mijn verloskundige gaf wel aan dat ze wel pas een uitspraak deed als ze het 100% zeker wist en zo niet dat ik een week later kosteloos terug mocht komen.

één dag geleden

Met 12+1 vond ze de nub al duidelijk te zien. Tijdens de 13 weken echo met 14+1 zei ze als je goed tussen je echo’s kijkt dan zie je heel duidelijk wat je krijgt. Met 14+5 de geslachtsecho gehad en overduidelijk een jongen, dat wilde hij graag laten zien 🤣. Bij mijn meiden ook allebei rond dat termijn heel duidelijk te zien!

één dag geleden

Wij hebben de onze met 14+1 gehad als pretecho en toen was echt al duidelijk te zien dat we een meisje krijgen. De echoscopiste heeft via de nub gekeken en van onder tussen de benen door en op beide kon je goed zien dat het echt een kleine meid is🩷

één dag geleden

Wij hebben voor vanmiddag een echo staan voor de geslachtsbepaling. Dat is 15+4. Ben zo benieuwd 🥰🥰

één dag geleden

Met 13.2 al duidelijk te zien 🩷 Met 14.0 nogmaals de bevestiging 🩷

één dag geleden

Hier met 13.2 al een hint gekregen en met 16.2 de officiële bepaling. Bij de vorige 2 al met 13 weken de geslachtsbepaling laten doen, klopte.

één dag geleden

Ik hoop volgende week maar vrees dat mijn gynaecoloog het pas op 20 weken zal willen zeggen. Volgende week 16 weken echo, hoop er zelf wat op te zien

één dag geleden

Wij hebben net 13 weken echo gehad met 13+6 en er was een duidelijk balzakje zichtbaar. Ze mogen het niet zeggen maar kon er ook niet omheen. Als het alleen de uitstulping was kon het nog 2 kanten op maar dit was duidelijk. Over 2 weken met 15+6 hebben we de geslachtsecho alsnog.

één dag geleden

Heb hem afgelopen woensdag met 14+6 gehad. Goed te zien hoor! Het is meer afhankelijk van of baby meewerkt of niet🤪

20 uur geleden

Reactie op Sjippie

Wij hebben voor vanmiddag een echo staan voor de geslachtsbepaling. Dat is ...
Ennnn?

20 uur geleden

Ik had met precies 15 weken de echo en volgens de echoscopiste was het goed te zien. Wij weten het zelf nog niet, nog een weekje wachten 😊

18 uur geleden

Reactie op Sanne06092024

Ennnn?
Ik had echt een mega voorgevoel voor een jongen hahaha. Maar uiteraard is het dan een meisje 🫶🏼🩷

18 uur geleden

Reactie op Sjippie

Ik had echt een mega voorgevoel voor een jongen hahaha. Maar uiteraard is h ...
Ah superleuk! 😊😊 gefeliciteerd!