Hoi allemaal,
Zijn er meer dames hier die warm eten niet echt meer kunnen verdragen?
Sinds deze week moet ik alleen al kotsen bij het idee van warm eten. Gisteravond toch geprobeerd maar bij elke hap dacht ik moet spugen. Vanavond alleen stukje vlees en appel gegeten.
Ben benieuwd wie dit herkent?
Heel herkenbaar helaas.. Gister toevallig ook nog over gehad met de verloskundige, die aangaf dat bijna alle zwangeren dit op enig moment hebben. Hoort erbij helaas 🥲
Heb ik ook, totaal geen eetlust, gisteren beetje appelkomkommer salade gege ...
Overdag ook geen eetlust? Dat gaat bij mij wel iets beter. Maar de avond 🤢
Ik denk momenteel maar, drinken is veeeel belangrijker en eet wat je kunt eten
Overdag ook geen eetlust? Dat gaat bij mij wel iets beter. Maar de avond 🤢 ...
Nee weinig eetlust zowel overdag als ‘s avonds 😕 Ben ook heel anders zwanger als bij m’n 1e, ze zeggen dat t straks beter word daar ga ik dan maar vanuit haha
Hier ook al ruim 2 weken geen normale avondmaaltijd gegeten. Als ik sta te koken, ga ik vaak al overgeven en heb ik al “gegeten”. Het wisselt ook met de minuut wat ik lekker vind dus daar is ook geen touw aan vast te knopen.
Och ja hier ook! Ik ga al kokhalzen van het idee 🥲
Ik eet op het moment niets anders dan fruit en crackers. Niet omdat ik misselijk ben, maar puur omdat dat het enige is waar ik nog een beetje trek in heb.
Och ja hier ook! Ik ga al kokhalzen van het idee 🥲
Ik eet op het moment ni ...
Ja hier dit ook.. heb zo specifiek zin in dingen en zijn helaas niet al te gezond. Vooral witbrood ook enzo. Nouja beter iets dan niets, zolang het geen normaal avondeten is haha