14 Reacties

één maand geleden

Heb ik ook, totaal geen eetlust, gisteren beetje appelkomkommer salade gegeten als avond eten🥲

één maand geleden

Heel herkenbaar helaas.. Gister toevallig ook nog over gehad met de verloskundige, die aangaf dat bijna alle zwangeren dit op enig moment hebben. Hoort erbij helaas 🥲

één maand geleden

Reactie op GevatteTuimelaar971116

Heb ik ook, totaal geen eetlust, gisteren beetje appelkomkommer salade gege ...
Overdag ook geen eetlust? Dat gaat bij mij wel iets beter. Maar de avond 🤢 Ik denk momenteel maar, drinken is veeeel belangrijker en eet wat je kunt eten

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Heel herkenbaar helaas.. Gister toevallig ook nog over gehad met de verlosk ...
Ah ja dat geloof ik. Is alleen wel irritant 😂 overdag gaat het meestal prima. Al hoewel vandaag ook minder helaas

één maand geleden

Reactie op Niessie31

Overdag ook geen eetlust? Dat gaat bij mij wel iets beter. Maar de avond 🤢 ...
Nee weinig eetlust zowel overdag als ‘s avonds 😕 Ben ook heel anders zwanger als bij m’n 1e, ze zeggen dat t straks beter word daar ga ik dan maar vanuit haha

één maand geleden

Reactie op GevatteTuimelaar971116

Nee weinig eetlust zowel overdag als ‘s avonds 😕 Ben ook heel anders zwang ...
Haha ja daar hou ik mij ook aan vast. Het wordt beter 🍀

één maand geleden

Heel herkenbaar. Ik probeer toch wat te eten maar spuug elke avondmaaltijd er uit. Overdag gaat het wel wat beter

één maand geleden

Reactie op Newmomlfeu

Heel herkenbaar. Ik probeer toch wat te eten maar spuug elke avondmaaltijd ...
Ahh wat naar zeg. 😔 ik eet gewoon echt kleine beetjes. Wel 2 keer gespuugd afgelopen week. Maar dat is alleen in ochtend geweest

één maand geleden

Hier ook al ruim 2 weken geen normale avondmaaltijd gegeten. Als ik sta te koken, ga ik vaak al overgeven en heb ik al “gegeten”. Het wisselt ook met de minuut wat ik lekker vind dus daar is ook geen touw aan vast te knopen.

één maand geleden

Reactie op Queenie97

Hier ook al ruim 2 weken geen normale avondmaaltijd gegeten. Als ik sta te ...
Ah wat naar van dat overgeven. Ik kan gelukkig nog wel koken voor vriendlief. Dat wisselen van lekker vinden dat herken ik wel.

één maand geleden

Och ja hier ook! Ik ga al kokhalzen van het idee 🥲 Ik eet op het moment niets anders dan fruit en crackers. Niet omdat ik misselijk ben, maar puur omdat dat het enige is waar ik nog een beetje trek in heb.

één maand geleden

Reactie op Marona2204

Och ja hier ook! Ik ga al kokhalzen van het idee 🥲 Ik eet op het moment ni ...
Dat herken ik wel. Gelukkig kreeg ik vanavond wel wat warm eten weg.

25 dagen geleden

Reactie op Niessie31

Ahh wat naar zeg. 😔 ik eet gewoon echt kleine beetjes. Wel 2 keer gespuugd ...
Hopelijk trekt de misselijk snel weg! Het is inderdaad even behoorlijk pittig

25 dagen geleden

Reactie op Marona2204

Och ja hier ook! Ik ga al kokhalzen van het idee 🥲 Ik eet op het moment ni ...
Ja hier dit ook.. heb zo specifiek zin in dingen en zijn helaas niet al te gezond. Vooral witbrood ook enzo. Nouja beter iets dan niets, zolang het geen normaal avondeten is haha